صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان شیروان با حضور سردار فرماندهی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در پادگان شهید هاشمی نژاد شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۰۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ صبحگاه مشترک با حضور کلیه یگان های نظامی سپاه، مرزبانی و انتظامی و گردان های امام حسین (ع) در محل پادگان آموزشی رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

سردار مرتضوی در این مراسم گفت: ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افراد حاضر در میدان صبحگاه بویژه بسیجیان و حضور خواهران بسیجی این میدان را نمادی از یکدل بودن و همگام بودن با آرمان های امام و انقلاب نامیدند.

سردار مرتضوی در ادامه افزود : مقارن بودن هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم برکت این هفته را چندین برابر کرده و از این فرصت طلایی برای هر چه بیشتر هماهنگ شدن اهدافمان با آرمان های عاشورایی باید استفاده کنیم.

وی هدف امام حسین(ع) را اقامه نماز و احیاء فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: آرمان محرم، مقاومت و پایداری و دفاع از دین خدا بود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه در ادامه اظهار داشت: شهیدان ستاره های پرفروغ و ابدی آسمان انقلاب ما هستند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها باعث گم نشدن راه درست و مسیر صحیح حرکت انقلاب می شود.

این مراسم با رژه حماسی یگان های حاضر در میدان از جلوی جایگاه فرماندهان پایان یافت.

ارسال نظرات