خبرهای داغ:
نماز جمعه ی عبادی سیاسی این هفته ی شهرستان جاجرم به اقامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۹۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛ نماز جمعه ی عبادی سیاسی این هفته ی شهرستان جاجرم به اقامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی برگزار شد.

موسوی ضمن تبریک هفته ی نیروی انتظامی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی برای امنیت و آرامش کشور تلاش می کنند که از تک تک این عزیزان کمال تشکر را داریم. 

وی افزود: نیروی های امنیتی در زمینه ی امنیت اخلاقی و عفت عمومی هم تذکر داشته باشند و با پیام کربلا مفسده هایی که در شهر مذهبی جاجرم خودنمایی می کنند را رفع کنند، زیرا که بی عفتی ها قلب امام زمان و رهبر انقلاب را می شکند و خون شهدا را پایمال می کند .

وی با تقدیر و تشکر از صدا و سیما استان که مراسم تاسوعا و عاشورا را پوشش رسانه ای داد گفت: از مردم شریف جاجرم هم تشکر می کنیم که با شور و شعور حسینی در این مراسم ها شرکت کردند.

امام جمعه جاجرم با بیان اینکه یکی از درس های ‌کربلا و عاشورا درس دشمن شناسی است گفت: نیاز جامعه ی امروز ما دشمن شناسی است که به تعبیر شهید مطهری باید یزید و ابن سعد امروز را شناخت که در راس آنها آمریکا است.

وی گفت:یزید آن زمان برای تحقق حاکمیت خودش امام حسین را هم ترور فیزیکی کرد و هم ترور فرهنگی، دشمن بعد از آنکه نتوانست امام را در عرصه فرهنگی شکست دهد مقابلش ایستاد .

موسوی با تاکید بر اینکه یزید زمان یعنی آمریکا که ایران اسلامی را ترور فرهنگی می کنند اظهار داشت: آنها در رسانه های خودشان اسلام را دین خشن اعلام کردند، رهبران دینی را منزوی کردند، ایران اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم کردند و آخرین اتهامشان  سلاح هسته ای بود.

وی خاطر نشان ‌کرد:آمریکا در همه ی برنامه هایی ‌که برای ملت ما می چیند  شکست خورده است همه ی ما در صحنه های مختلف این را دیده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها