رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی:

هجمه دشمنان به سپاه نشان از انقلابی گری آن دارد

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز، سپاه پاسداران را نهادی برگرفته از بطن انقلاب خواند و گفت: هجمه دشمنان به این نهاد انقلابی نیز نشانگر حرکت آن بر مسیر انقلاب دارد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۶۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام خوب یاروند افزود: فکر، عمل، رفتار و انگیزه انقلابی سپاه خواست و تاکید رهبر فرزانه انقلاب برای همه نهادهای انقلابی است و سپاه این ویژگی ها در خودش دارد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رئیس امریکا در خصوص سپاه پاسداران اظهارداشت: ترامپ تلاش دارد سپاه را به عنوان نیروی تروریستی معرفی کند و علت آن ضربه ای که سپاه به مواضع و اهداف آن زده و هیچ نیرو و گروهی نتوانسته است چنین کاری انجام دهد و این جای بسی خرسندی است.

حجت الاسلام یاروند در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: مدافعان حرم با لبیک گویی به صدای مظلومیت مسلمانان در فراسوی مرزها و با انگیزه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به مقابله با دست نشانده های استکبار جهانی و وهابیون تکفیری رفته اند که این کار بزرگ و جهادی فرزندان انقلاب جهادی فی سبیل الله و طبق آیه قرآن کریم جهاد در راه خدا برای افراد خاص باز است.

ارسال نظرات