نخستین لیگ دوچرخه سواری دانش آموزان دختر و پسر در محمودآباد مازندران

رئیس هیئت دوچرخه سواری محمودآباد از برگزاری نخستین لیگ دانش آموزی دوچرخه سواری پسران و دختران در سطح شهرستان محمود آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۵۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، پسران و دختران محمدحسین نعمت‌پور در گفت‌وگویی با بیان اینکه لیگ دانش آموزی دوچرخه سواری برای نخستین بار در محمودآباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات با حضور دانش آموزان دوچرخه سوار دختر و پسر در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 7 مرحله و با توجه به استقبال دانش آموزان از تاریخ 11 آبان ماه آغاز می شود، تصریح کرد: پس از انجام مراحل مقدماتی در مرحله سوم 60 درصد شرکت کنندگان به مرحله بعدی راه پیدا کرده و اگر بنا به دلایلی رکاب‌زنی از مسابقات جا مانده باشد مسابقه ای به صورت تایم تریل انفرادی برگزار و با کسب نتیجه مطلوب عضو تیم اصلی می شوند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری محمودآباد با اشاره به اینکه مسافت برگزاری و رکابزنی از مرحله ابتدایی 4 کیلومتر آغاز و در مراحل پایانی به 12 کیلومتر می‌رسد، گفت: 3 دوچرخه سوار که به مرحله نهایی رسیده اند به عنوان نفرات برتر شهرستان معرفی و علاوه بر اهدای مدال به عنوان استعداد برتر این رشته معرفی می شوند.

نعمت‌پور هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ دوچرخه سواری دانست و گفت: فرهنگ دوچرخه سواری باید در میان مردم و به ویژه دانش آموزان پایه و مستعد ترویج شود.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت مدیران و مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار محمودآباد به عنوان رئیس هیئت ورزش همگانی، رییس اداره ورزش و جوانان نخستین مرحله در تاریخ 11 آبان ماه در روز پنجشنبه ساعت 9 صبح برگزار و ثبت نام در لیگ طی روز های آینده به وسیله آموزشگاه ها انجام و با ارائه معرفی نامه مدار، رضایت نامه اولیا، بیمه ورزشی و تجهیزات ورزشی صورت می پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها