نماینده مردم نوشهر: «ترامپ» ابزار سیاست را برای کار اقتصادی به کار گرفته است حتی حاضر است کشتار به راه بیندازد و جامعه‌ای را ناامن کند تا بتواند به آن خواسته‌اش برسد.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۵۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان اهانت آمیز رئیس جمهور آمریکا بر علیه ایران، اظهار کرد: «ترامپ» فرد غیرسیاسی است و فرد سیاسی با زبان دیپلمات حرف می‌زند ولی زبان ترامپ، دیپلماسی نیست و تا به امروز فقط کار اقتصادی کرد و یک «بیزینس من» است و شگردهای مختلف خودش را دارد تا بتواند کشورش را در حوزه اقتصادی تقویت کند.

وی افزود: «ترامپ» ابزار سیاست را برای کار اقتصادی به کار گرفته است حتی حاضر است کشتار به راه بیندازد و جامعه‌ای را ناامن کند تا بتواند به آن خواسته‌اش برسد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین مدت اخیر نیز همه دیدند که «ترامپ» به عربستان رفت و آنها را تحریک کرد تا بتواند تجهیزات نظامی خودشان را که سال‌ها در خاک خوردن بود را بفروشد و همین کارها را با برخی کشورهای دیگر کرد.

این مسؤول یادآور شد: زیرساخت کشور ایران بر مبنای «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» ساخته شده است که با امام (ره) آغاز شده است و امروز با مقام معظم رهبری در حال ادامه است.

احمدی لاشکی اظهار کرد: ما امروز احساس می‌کنیم حدود 38 سال تحریم هستیم و این نیست که بخواهد بازی در بیاورد و اینکه در سخنرانی‌اش «خلیج فارس» که برای همیشه خلیج فارس باقی خواهد ماند را به نام «خلیج ع ر ب ی» خواند فکر نکند که خیلی اثرگذاری دارد.

وی افزود: امروز در جای جای آمریکا و بر سر قبر سربازانی که کشته شدند نام «خلیج فارس» نوشته شده است و بنابراین با این بازی‌ها به دنبال گرم کردن بازار خودش است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: ارتش و سپاه در کنار یکدیگر بازوان قدرتمند ایران هستند و سپاه در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد.

وی گفت: آمریکا قصد داشت تا داعش را 20 سال در منطقه نگه دارد و ایجاد ناامنی کند و از کنار آن کاسبی خودشان را انجام دهند ولی سپاه جلوی آنها را گرفت و اکنون نفس‌های آخر داعش است و این اقتدار سپاه را می‌رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها