جانباز مدافع حرم مازندران:

صحبت های ترامپ اثبات عظمت سپاه و شرارت امریکاست

جانباز مدافع حرم: صحبت‌های ترامپ از دو جهت قابل بررسی است، اینکه اثبات کرد دولت آمریکا شیطان بزرگ است و نمی‌شود به او اعتماد کرد و همچنین غیر از شر نمی‌توان از شیطان انتظار داشت و روی دیگر صحبت‌های ترامپ، عظمت ملت ایران و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌جهانی و تأثیرگذاری آن را نشان داد به گونه‌ای که برای آنان تحمل آن گران بود و با این اقدامات، مقابله به مثل کردند.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۷۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا آزادی‌‌کناری در گفت‌وگویی اظهار کرد: آمریکا در طول انقلاب بدعهدی‌های مختلفی علیه ملت ایران داشته است و به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.

وی افزود: صحبت‌های ترامپ از دو جهت قابل بررسی است، اینکه اثبات کرد دولت آمریکا شیطان بزرگ است و نمی‌شود به او اعتماد کرد و همچنین غیر از شر نمی‌توان از شیطان انتظار داشت.

جانباز مدافع حرم مازندران گفت: روی دیگر این صحبت‌های ترامپ، عظمت ملت ایران و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در عرصه‌جهانی و تأثیرگذاری آن را نشان داد به گونه‌ای که برای آنان تحمل آن گران بود و با این اقدامات، مقابله به مثل کردند.

آزادی‌‌کناری بیان کرد: این اقدام ترامپ ناشی از درماندگی و خنثی شدن برنامه‌هایی است که در دست انجام و اقدام داشتند و ترامپ بداند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی انقلابی و برگرفته از دل مردم است.

وی افزود: ملت ما هیچ‌گاه به آمریکا اعتماد نداشته است و بدعهدی آمریکا همواره به ما ثابت شده است.

فرماندار اسبق نکا در پایان گفت: ملت ایران همواره در راه و مسیر ولایت ادامه راه خواهند داد و این توطئه‌ها و شیطنت‌های دشمنان در اراده پولادین ملت ما تأثیری ندارد و مکر و حیله دشمنان به خودشان برمی‌گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار