در بخشی از این بیانیه آمده است:در هر کجای این زمین خاکی می توان خوی تجاوز و انسان ستیزی مدعیان دروغین حقوق بشر را به عینه نظاره گر بود.سرزمین های ایالات متحده و ایادی آن از مکیدن خون بی نوایانی سیر گشته اند که تنها گناهشان خواست آزادی و آزادگی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۴۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد در محکومیت یاوه گویی‌های ترامپ بیانیه‌ای صادر کرد که متن ان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّهُمْ لَنْ یُغْنُوا عَنْکَ مِنَ اللَّهِ شَیْئًا وَإِنَّ الظَّالِمِینَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَاللَّهُ وَلِیُّ الْمُتَّقِینَ
{ اینان تو را هیچ از خدا بى‌نیاز نمى‌کنند و ظالمان دوستداران یکدیگرند، و خدا دوستدار پرهیزگاران است. } (سوره جاثیه/۱۹)

انفجار، خون و ترس این چیزی است که شهر را در بر گرفته. از هر سو سایه شوم شیطان را می‌توان حس کرد. صدای گام‌های اجیر شدگان ابلیس فرصت تنفس را از طفل مظلوم گرفته اند. آری ره آورد فرشتگان قصاب جز غارت و فاجعه نیست. در دنیای ما کودکان جنگ زده یک نام را برای نگون بختی امروز خود به زبان می‌آورند، آمریکا.

درهر کجای این زمین خاکی می‌توان خوی تجاوز و انسان ستیزی مدعیان دروغین حقوق بشر را به عینه نظاره گر بود. سرزمین‌های ایالات متحده و ایادی آن از مکیدن خون بی نوایانی سیر گشته اند که تنها گناهشان خواست آزادی و آزادگی است.

یاوه گویی‌ها و فحاشی‌های اخیر ترامپ درباره ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر چهره منحوس آمریکا را عریان ساخت. دلار‌های نفتی دول تروریست پرور وخواست صهیونیست‌ها آن قدر فریبا جلوه نموده بودند تا ترامپ سر مست از قدرت، اندک عقل خویش را نیز از کف بدهد وکلمه سخیف خلیج عربی را بر زبان براند.

اکنون آمریکا و غرب در مقابل خود حجم انبوهی از راهبرد‌های هزینه بر و شکست خورده‌ای را می‌بینند که عامل اصلی آن مقاومت ملت‌های منطقه در کنار میدان داری بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است. علاوه بر این نفوذ فوق العاده اندیشه انقلاب اسلامی در درون ملت‌های بیدار در اقصی نقاط عالم نیز امری قابل چشم پوشی نیست. یقینا برای پدید آورندگان داعش و هم قماش‌های آن، این واقعیات را بر نخواهند تابید. امروز سپاه سرافراز ما عظیم‌ترین ضربات را بر پیکره تروریست و حامیان آن وارد ساخته است.

صحنه گردان امروز سیاست‌های آمریکا که خوی گاو چرانی خود را به عرصه دیپلماتیک نیز راه داده با مهمل بافی‌های بی اساس و ساخته ذهن مریض و غرض ورز سعی در به چالش کشیدن قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران دارد، اما نه تنها به این امل پلید خود دست نخواهد یافت بلکه در این مقطع باطن خبیث آمریکا را مستاصل‌تر از همیشه برای جامعه بین المللی آشکار می‌سازد.

این رفتار شنیع شیطان بزرگ بار دیگر به ما یادآوری کرد که هرگاه از گذشته پند نیاموزیم، عبرت آیندگان خواهیم شد.

ما دانشجویان دانشگاه علم و هنر همگام و هم نوا با تمامی ملت غیور ایران ضمن محکومیت عمل مردود دولت چپاول گر آمریکا در اعلام عدم پایبندی جمهوری اسلامی ایران در برجام از دولت و مسئولین سیاست خارجی کشور خواستار آنیم تا در برابر گزافه خواهی‌های ایالات متحده در بازبینی مجدد این معاهده با هوشیاری و اقتدار کامل تمهیدات لازمه را لحاظ نموده و در زیر بیرق هدایت و رهنمود‌های رهبری معظم انقلاب که از ابتدا نیز غیر قابل اعتماد بودن آمریکارا متذکر شده بودند، در مسیر منافع و مصالح مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

والسلام علیکم و الرحمه الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد
ارسال نظرات