مدیرعامل جمعیت خیریه قلب های سبز تبریزخبر داد؛

ساماندهی دانش آموزان مستعد بی بضاعت در تبریز

مدیرعامل جمعیت خیریه قلب های سبز تبریز گفت: طرح ساماندهی دانش آموزان مستعد بی بضاعت مدارس محروم تبریز برای چهاردهمین سال متوالی توسط جمعیت خیریه قلب های سبز اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۰۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز تبریز، مهندس رضا رحیمی در خصوص حمایت های جمعیت خیریه قلب های سبز از دانش آموزان مستعد بی بضاعت تحصیل خاطرنشان کرد: جمعیت خیریه قلب های سبز  به عنوان نخستسن موسسه با اهداف آموزشی- تحصیلی تبریز، از سال 1383 هر ساله طرح ساماندهی مدارس محروم را اجرا می کند.

وی ادامه داد: امسال در این طرح با تهیه و بسته بندی  کتاب، لوازم التحریر، نوشت افزار و لباس های فرم دانش آموزان مدارس مناطق محروم تبریز برای بالغ بر هزار دانش آموز برای آغاز سالتحصیلی جدید آماده شد که ارزش ریالی این طرح برای سال 96 مبلغ 500 میلیون ریال بود.

ساماندهی دانش آموزان مستعد بی بضاعت در تبریز

مدیرعامل جمعیت خیریه قلب های سبز تبریز افزود: خانواده های فقیر و نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید با مشکل خرید لوازم مدرسه فرزندان و ادامه تحصیل آن ها روبرو هستند.گاهی این خانواده ها بعلت عدم توانایی مالی از حضور فرزندان خود در مدارس ممانعت می کنند. بر اساس نتايج به عمل آمده از بررسي هاي کارگروه آموزشي جمعيت، ميزان ترک يا بازماندگي از تحصيل دانش آموزان دختر مقاطع راهنمايي و دبيرستان بيشتر از دیگر موارد مشابه مي باشد .

 رحیمی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: با آغاز شهریور ماه هرسال، جمعیت خیریه قلب های سبز علاوه بر  دانش آموزانی که بطور مستمر تحت پوشش خود دارد، دیگر دانش آموزان مناطق محروم تبریز را با کمک مدیران مدارس این مناطق تحت پوشش قرار داده و اقلام مورد نیاز آن ها را تهیه می کند.

وی ادامه داد: در اين طرح نيز همانند طرح هاي ديگر دانش آموزان مستعدي که بضاعت چنداني براي تقويت درسي خود ندارند شناسايي شده و در طول سالتحصيلي در کلاس هاي تقويتي و آموزشي که اکثرا به صورت خصوصي و توسط مدرسان باتجربه عضو جمعيت برگزار مي شود مورد حمايت و تقويت تحصيلي قرار مي گيرند.

مدیرعامل جمعیت خیریه قلب های سبز تبریزدر این خصوص بیان کرد: جمعیت خیریه قلب های سبز همواره با حمایت های مردم شریف تبریز خیرین و نیکوکاران توانسته است که نیازمندان واقعی را یاری کند.

امسال نیز این طرح با شعار  «مهری سبز با قلب های سبز» برگزار می شود، خیرینی که تمایل دارند با کمک های نقدی و غیر نقدی خود جمعیت را یاری نمایند، می توانند کمک های نقدی خود به شماره حساب 13171806/84  و یا شماره کارت  6104337911089926   بانک ملت واریز کنند.

همچنین پرداخت آنلاین کمک های مالی از سایت جمعیت به آدرس www.greenhearts.ir امکان پذیر می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار