مجید ابهری در گفت وگو با «بسیج»:
سپاه اصلی ترین سنگر مبارزه با صهیونیزم و تروریسم در جهان است و اشتراک دشمنی ترامپ و و صهیونیزم با سپاه نیز بر این مبنا قابل معناشدن است.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۲۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

مجید ابهری استاد دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات گستاخانه ترامپ در قبال سپاه پاسداران ، تصریح کرد: سپاه اصلی ترین سنگر مبارزه با صهیونیزم و تروریسم در جهان است و اشتراک دشمنی ترامپ و و صهیونیزم با سپاه نیز بر این مبنا قابل معناشدن است و نشانه صحّت حرکت این مردمی ترین نیروی مسلح در جهان است.

استاد دانشگاه شهید بهشتی با تاکید براینکه مبارزه سپاه با تروریسم در درون و بیرون از مرزها یکی از عوامل اصلی کینه و دشمنی با این نهاد انقلابی است بیان داشت: امروز مردم به خوبی می دانند اگر حضور سپاه در مبارزه با تروریسم در منطقه نبود الان داعش در کوچه و خیابان های ما قدرت نمایی می کرد.

ابهری با بیان اینکه دختر ترامپ که به دین یهود گرویده و داماد ایشان که از یهودیان پیرو اصول صهیونیستی است راهنما و مشاور وی در اینگونه دشمنی هاست، عنوان کرد: ترامپ و همه دنیا باید بدانند مردم ایران دوستدار و قدرشناس فرزندان سپاهی خود هستند و اینگونه اراجیف تاثیری در تفکر و قضاوت آنها نخواهد داشت.

این استاد بسیجی در خاتمه با بیان اینکه سپاه از اولین روز تاسیس بر اساس باورهای اصیل دینی و آرمان های ولائی حرکت کرده و در قلب مردم ایران جای دارد خاطر نشان کرد: فرزندان بی ادعای پاسداران حریم ولایت و لشگر مخلص، قدرتمندانه در مقابل زورگویان ایستاده و آنها را به خفت و خواری کشانده اند و تمام آزادگان جهان نیز ارزش واقعی سپاه را می دانند و اعتنایی به گزافه گویی های ترامپ ندارند.

ارسال نظرات