جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی فریمان با حضور فرمانده سپاه ومعاونان آموزش و پرورش فریمان در محل اداره آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۹۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان فریمان از زحمات کمیته پشتیبانی بسیج در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: برگزاری حلقه‌های صالحین از موارد مهم و مورد برنامه ریزی کمیته پشتیبانی بسیج قرار گیرد.
 
حسین عیدیان افزود: در اجرای برنامه‌ها در طول سال تحصیلی از پیشنهادات و طرح‌های همکاران و دانش آموزان بسیجی نهایت استفاده به عمل آید و نسبت به حضور طلاب در مدارس به ویژه مدارس شبانه روزی اقدام گردد.
 
فرمانده سپاه ناحیه فریمان نیز در این جلسه از همکاری و تعامل سازنده مدیر و مجموعه آموزش و پرورش در برنامه‌های مختلف در حوزه بسیج تشکر و قدردانی کرد و اظهارداشت: تربیت وتعلیم دانش آموزان مسئولیت سنگینی بر دوش ما و آموزش و پرورش است.
 
سرهنگ پاسدار حسین شمس گفت: با توجه به هجمه‌های دشمن در امور فرهنگی و هدف قرار دادن قشر جوان و نوجوان کشور نیازمند گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب از جمله ایثار وگذشت، صبر و شهادت برای این نسل پویا و جوان کشور هستیم. گفتنی است در ادامه حاضران در جلسه نظرات خود را درخصوص برنامه‌های بسیج دانش آموزی در طول سال تحصیلی از جمله برگزاری باشکوه هفته بسیج دانش آموزی و اردو‌های راهیان نور ارائه کردند.
ارسال نظرات