راه یابی 12 نمایش به مرحله نهایی جشنواره تئاتر بسیج مازندران

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران: پنج نمایش در بخش بچه‌های محله و هفت نمایش در بخش صحنه‌ای به مرحله نهایی جشنواره تئاتر بسیج راه پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۳۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا سعیدی‌کیاسری در گفت‌وگویی اظهار کرد: پس از بازبینی نمایش‌های منتخب که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده بود و در این مرحله توسط هیأت داوران مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت، پنج نمایش در بخش بچه‌های محله و هفت نمایش در بخش صحنه‌ای به مرحله نهایی جشنواره تئاتر بسیج راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: نمایش‌های «اگر این نقطه دنیا نبودم» به کارگردانی پیمان صادقی از قائم‌شهر، گزارش یک تابوت به کارگردانی مهدی نصرالله‌زاده از نور و نمایش کلیددار کعبه از نکا، به صورت مستقیم به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران افزود: نمایش قرار آخر به کارگردانی رضا بحری از آمل و نمایش داعش به کارگردانی هانی خیرالله‌پور از بابل مشروط به اصلاح موارد اصلاحی برای مرحله نهایی جشنواره پذیرفته می‌شوند.

این مسؤول ادامه داد: در بخش صحنه‌ای نیز نمایش‌های زنگار به کارگردانی محمدجواد رحمانی از ساری، مشتی پلوری به کارگردانی سعید شفیعیان از آمل و نمایش قناسه به کارگردانی سجاد بحری از تنکابن بصورت مستقیم به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

سعیدی تصریح کرد: نمایش‌های سوفیای من به کارگردانی هوشنگ امیدی‌نژاد از رامسر، ترانه‌ای برای آیدا به کارگردانی پرهام اخلاقی از ساری، حریر به کارگردانی بهناز دوستی از ساری و نمایش وهم خیال به کارگردانی هانی خیرالله‌پور از بابل به‌طور مشروط در صورت اصلاح موارد اصلاحی،به جمع آثار مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

وی گفت: جشنواره تئاتر بسیج مازندران آذرماه امسال همزمان با گرامیداشت هفته بسیج برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها