شهدا با درس آموختگی از اهل بیت(ع) پیروی از ولایت را تبیین کردند

شهدا درس شهادت، ایثار، مقاومت و از جان‌گذشتگی را از اهل بیت(ع) گرفتند و به ما درس ایثار دادند و آموختند که باید راه، روش و سلوک ما ولایت فقیه و امام راحل باشد.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۴۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی در یادواره 15 تن از شهدای روستاهای وریجی‌محله، اومال و بریجان در روستای وریجی‌محله نکا اظهار کرد: شهدای ما با درس‌آموزی از مکتب اهل بیت و سیدالشهدا(ع) به این مقام رسیدند.

وی افزود: اگر می‌بینید که شهدای مدافع حرم و حریم از آمال و آرزوها، زن، فرزند و خانواده خود می‌گذرند تا برای ما ایجاد امنیت کنند باید قدردان این امنیت باشیم. 

دادستان نکا با بیان اینکه مقام شهادت، مقام با ارزشی است، یادآور شد: خداوند براساس وعده‌ای که داده است شهدا را  وارد بهشت می‌کند و شهدا با قرار گرفتن در این مقام به هر کجا که می‌خواهند، می‌رود و مقام شفاعت هم مقام خاص شهدا است.

ملاکریمی گفت: شهدا درس شهادت، ایثار، مقاومت و از جان‌گذشتگی را از اهل بیت(ع) گرفتند و به ما درس ایثار دادند و آموختند که باید راه، روش و سلوک ما ولایت فقیه و امام راحل باشد.

وی افزود: شهدا، ولی‌شناس، اسلام‌شناس و رهبرشناس بودند و با همین شناخت عمیق نسبت به پیرامون خود به این درجه رفیع رسیدند و الگوی همه ما شدند.

دادستان نکا با بیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار انقلاب ماست، خاطر نشان کرد: ما انقلاب کردیم تا زیر بار زور، جور و سلطه دیگران نرویم و باید این شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

ملاکریمی بیان داشت: امام راحل با سخنان نافذ خود در دل‌ها نفوذ می‌کردند و استکبار با همین سخنان امام راحل به زانو درآمد.

وی گفت: قرآن، مبارزه با کفار، اشرار و معاندان را به ما آموخته است و باید توجه داشته باشیم که همه ابهت و اقتدار ما از این انقلاب است و انقلابی باید دشمن‌شناس باشد.

دادستان نکا ادامه داد: خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر ما دارند و وابستگی شدیدی به امام، انقلاب و رهبری دارند و باید الگوی مقاومت و ایستادگی برای جامعه باشند.

ملاکریمی افزود: مادرانی که پیرو امام بودند؛ فرزندانی همچون شهید محسن حججی، شهدای انقلاب و مدافع حرم تریت می‌کنند و با تقدیم شهیدان خود برای اسلام و انقلاب، همچنان با اقتدار و ابهت ایستاده‌اند.

وی گفت: برگزاری یادواره‌ها درس‌های فراوانی برای ما دارد و باید توجه شود که در این یادواره‌ها پیام شهدا و ولایتمداری به جامعه منتقل شود و بدانیم  پیام شهدا، حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی است که باید استمرار یابد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها