خبرهای داغ:
نمایش «مشک و اشک» با همکاری واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند در دهه سوم محرم به روی صحنه می رود .
کد خبر: ۸۹۴۱۵۴۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

نمایش«مشک و اشک» در نهاوند به روی صحنه رفتبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، نمایش «مشک و اشک» گذری دارد بر مصیبت‌های روز عاشورا که بر اهل بیت پیامبر(ص) وارد شد و همچنین بر گرفته از داستان مردی است که تمام زندگی و عمر خویش را صرف خدمت به عزاداران امام حسین (ع) کرده و اتفاقات و وقایعی که با اعتقاد به آن حضرت در زندگی وی پدیدار شده است.

در ادامه داستان روایتی از جانفشانی‌های علمدار کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یارانش و بعد از حادثه کربلا و مصائب و مشکلات اهل بیت امام و همچنین خطبه های ماندگار و قرای حضرت زینب در شام دارد.

این نمایش که همراه با آوا و نواحای مذهبی است به کارگردانی هنرمند خوش آتیه شهرستان آقای عباس گودرزی بوده که میثم دارایی، محمد نهاوندی، میلاد دارایی، حامد اسماعیلی، عباس گودرزی، حسین شاهمرادی، علیرضا سیف یونس روزبهانی، مهران حاج بابایی، امید جلالوند، میلاد پاک نهاد و ... و زهرا سمایی، منا آقانوری، فاطمه حیدری و ... در آن به ایفای نقش می پردازند و عباس گودرزی با نوای زیبایش فضایی بس روحانی به این نمایش بخشیده است .

به گزارش بسیج، این نمایش در دهه سوم محرم از 7 آبان ماه به مدت 4 روز در 4 اجرا در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید بهشتی ، خیابان معلم اجرای عمومی دارد و دیدن آن با ذکر صلوات برای همه رایگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات