مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار مطرح کرد
مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: اجتماع بزر گ و همایش اربعین نشانگر اتحاد جهان اسلام است و دشمنان ما نیز به اهمیت حماسه اربعین پی برده‌اند.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۰۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

اجتماع بزرگ و همایش اربعین نشانگر اتحاد جهان اسلامسرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین حسینی یعنی وفاداری به امام مظلومی که به جهانیان درس  آزادگی آموخت.

 وی افزود: امت اسلام به خصوص شیعیان، جهاد و ایثارگری امام حسین(ع) را فراموش نمی‌کنند و عزاداری را به همان ایام شهادت  محدود نمی‌کنند تا همواره یاد امام حسین (ع) در ذهن و جان مردم تا ابد بماند و این درس همواره نسل به نسل به فرزندان سینه به سینه منتقل شود.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به خلق حماسه با شکوه اربعین حسینی گفت: فکر و اندیشه و روحیات و قلب زائرین در مسیر راهپیمایی متحول می‌شود و این حرکت زمینه‌ای برای ایجاد تحول جدید در جامعه و ساختن جامعه ای حسینی است.

وی با اشاره به اینکه ارادت و عشق به امام حسین (ع) حد و مرز  نمی شناسد،  بیان داشت: راهپیمایی و حرکت با شکوه مردم از سراسر دنیا  در اربعین حسینی نشان می‌دهد که خون امام حسین(ع)  از بین نرفته است.

مختاری افزود : بازتاب همایش عظیم اربعین حسینی  در مجامع بین المللی نشان دهنده درک و فهم عاشورا است.

وی به تلاش دشمن در بایکوت کردن اخبار  این حماسه با شکوه اشاره کرد و گفت: تلاش شبانه روزی دشمنان این است که اخبار اربعین منعکس نشود.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در ادامه یادآور شد: اجتماع بزرگ و همایش اربعین نشانگر اتحاد جهان اسلام است و دشمنان ما نیز  به اهمیت حماسه اربعین پی برده‌اند.

وی تصریح کرد:  فداکاری امام حسین (ع) در بیداری مردم و شهادت خودش و اسارت اهل بیت(ع) یک بیداری  را در  دنیای اسلام به جود آورد و این حرکت باعث شد که  نهضتش تا به امروز ادامه داشته باشد.

مختاری با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین یعنی در مسیر کمال حرکت کردن و به کمال رسیدن است، خاطرنشان کرد: پیاده‌روی در مسیر اربعین پایان نداشته و خستگی هم ندارد و همه به دنبال یک هدف  و یک آرمان حرکت می کنند و آن آرمان  همان ایمان و عشق به امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات