یکی از کارشناسان مذهبی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: نباید از خود و خانواده خود در مقابل تهدیدات غافل شویم بلکه باید مراقبت کنیم چرا که امروز دشمن بنیان خانواده را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۷۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

امروز دشمن بنیان خانواده را نشانه گرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی مراسم عزاداری خواهران به همت بسیجیان پایگاه رباب(س) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بهار برگزار شد.

یکی از کارشناسان مذهبی در این مراسم با اشاره به سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: باید سبک زندگی ائمه اطهار (ع) را درزندگی خود الگو قرار دهیم.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به گره گشایی مشکلات با توسل به ائمه(ع) و همت در کارها افزود: علت برخی از گرفتاری ها به خود ما و اعمال ما برمی گردد.

وی اضافه کرد: در کارها باید به خواسته خدا توجه کنیم نه به بنده خدا و هر کاری که باعث رضایت خدا می‌شود، آن را انجام دهیم تا به سعادت برسیم.

این کارشناس مذهبی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان کرد: نباید از خود و خانواده خود در مقابل تهدیدات غافل شویم بلکه باید مراقبت کنیم چرا که امروز دشمن بنیان خانواده را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان با اشاعه فحشاء و بی بند و باری در جامعه به دنبال اهداف خود هستند، گفت: دشمنان در این راه از تمام ابزارها از قبیل ماهواره، فضای مجازی و ... استفاده می‌کنند که تهدیدی برای جوانان و خانواده‌ها هستند.

مداحی، قرائت زیارت عاشورا، برگزاری مسابقه دل نوشته به امام حسین (ع)، اربعین، حضرت زینب و حضرت رقیه (ع)، مسابقه نقاشی کودکان همراه با اهدای جوایز با موضوع آزاد نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات