امام جمعه گلوگاه گفت : دشمن اصلی ايران، آمریکاست و اثبات دشمنی آمریکا در تحریم‌ها و خراب کردن برجام است و آتش زدن پرچم آمریکا توهین به مردم آمریکا نیست.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۶۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدی امام جمعه گلوگاه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: ۱۳ آبان یادآور وقایع و جنایاتی است که استکبار علیه ملت ایران انجام داده است.

وی در خصوص صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری، درباره وظایف اصلی دانش آموزان دشمن شناسی و رشد علمی دانش آموزان گفت : در تبیین ضرورت دشمن‌شناسی به عنوان شرط اصلی تداوم مسیر تحقق اهداف نظام و ملت است، امریکا دشمن خبیث و اصلی است و ارتقای سطح علمی کشور، قدرت مواجهه با دشمنی‌ها را افزایش می‌دهد، موجب استحکام درونی بیشتر می‌شود .

وی افزود: تقویت ارتباط با خدا توصیه مؤکد دیگری بود که رهبر انقلاب اسلامی خطاب به نوجوانان و جوانان بیان کردند: دلهای نورانی و پاک شما، جلب لطف و فضل الهی را آسان‌تر می‌کند، قدر این نعمت را بدانید.

میراحمدی با تاکید بر اینکه دشمن اصلی ملت آمریکاست، بیان داشتند: اثبات دشمنی آمریکا در تحریم‌ها و خراب کردن برجام است و آتش زدن پرچم آمریکا توهین به مردم آمریکا نیست، همچنان که رهبران نظام بارها اعلام کرده‏اند که ما با مردم آمریکا دشمن نیستیم، بلکه نشانه خشم علیه سیاست‏هاى استکبارى و ظالمانه آمریکا مى‏باشد و پرچم امریکا به عنوان نماد و سمبل مستکبر به حقوق بشر مورد نفرت همه کشورهای ستم دیده مى‏باشد.

وی با اشاره به دشمنی‌های مکرر دولت امریکا گفت: الان هم نتیجه مذاکرات هسته‌ای یعنی برجام نهایت خباثت را به‌عمل ‌آورند.

این مسئول ادامه داد: ما با آمریکا که به هیچ تعهد، تفاهم و مذاکره ای پایبند نیست اعتماد نخواهیم کرد و راهی جز مبارزه با استکبار نخواهیم داشت.

وی در خصوص مسئله‌ی قاچاق در کشور گفت: امروز اعتماد به امریکا ضربه‌های زیادی به مملکت ما اعم از اقتصاد وارد کرده است و همچنین وجود کالای قاچاق و واردات کالاهای خارجی به کشور ضربه بزرگی به تولید داخلی زده که بسیاری از جوانان در سطح کشور بیکار هستند و این اضافه شدن بر بیکاران همه حاصل از اعتماد به برجام و امریکا است.

وی گفت : در برجام تمام نیروگاهای هسته‌ای ما را تعطیل کردند و توسط دولت با بتن پر شد، میلیاردها سرمایه در اراک و نطنز صرف شد، آخر چه شد؟ تنها راه نجات ما پیروی از رهبری و ولایت است.

امام جمعه گلوگاه در پایان از ماجرای تصویب مصوبه مجلس درباره حقوق ۱۸ میلیونی مدیران انتقاد کرد و گفت : مجلس حقوق نجومی برای مدیران دولتی را قانونی کرد، این کار درست نیست، با این قانون چطور می‌توان با فسادهای اقتصادی مبارزه کرد و همین اقایان در رسانه ملی اعلام می‌کنند؛ اگر می‌خواهید مملکت نجات پیدا کند، یارانه‌ها ۵۰هزار تومانی را حذف کنید!، ما باید طرفدار محرومین باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها