یک بانوی فعال بسیجی در عرصه کشاورززی در گفتگو با «بسیج»:
فاطمه نوروزی گفت: کمبود سرمایه بسیاری از فارغ التحصیلان کشاورزی از موانع اصلی فعالیت در بخش کشاورزی است بکارگیری صحیح و اصولی منابع سرمایه ای می تواند نقش بسزایی در توسعه بخش کشاورزی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۴۶۶۷۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰

فاطمه نوروزی فعال بسیجی و کارشناس ارشد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نقش تسهیلات در ایجاد تولید و اشتغال در بخش کشاورزی موثر است. این در حالی است که سرمایه کم در بخش کشاورزی و صنایع کوچک می تواند منبع اشتغال و درآمدزایی خوبی در کشاورزی محسوب شود.

وی با بیان اینکه  دریافت تسهیلات  مراحل پیچیده ای را در بر گرفته است افزود:  رشد و توسعه اقتصادی هر کشور در گرو سرمایه گذاری های مولد و فعالیت های تولیدی است و فعالیت های درون زا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این  بانوی بسیجی در ادامه افزود:کمبود سرمایه بسیاری از فارغ التحصیلان کشاورزی از موانع اصلی فعالیت در بخش کشاورزی است این در حالی است که بکارگیری صحیح و اصولی منابع سرمایه ای می تواند نقش بسزایی در توسعه بخش کشاورزی داشته باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: اگر سرمایه ها و منابع پولی لازم و کافی در اختیار بخش کشاورزی قرار بگیرد اشتغالزایی فراوانی برای بخش وسیعی از فارغ التحصیلان کشاورزی فراهم می کند

ارسال نظرات