حسینی‌جو اظهار کرد: مهم‌تر از همه موضوعات و مسائلی که باید مدنظر داشته باشیم بحث معیشت و اشتغال است و دستگاه‌های جهاد کشاورزی، گردشگری، صنعت و‌ معدن باید در این زمینه فعال باشند.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۹۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدامیر حسینی‌جو در نشست بررسی مشکلات ۱۳ روستاهای بخش نشتا در حضور شوراهای اسلامی و دهیاران این روستاها با اشاره به اینکه مشارکت با نیروی انتظامی یک اصل مهم است، اظهار کرد: یکی از وظایف عمده شوراها برقراری و مشارکت در امنیت پایدار است.

وی با بیان اینکه همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم اگر فردی خسارتی به این کشتی وارد کند همه مشکل پیدا می‌کنند، تصریح کرد: بعضی از مسؤولان ظاهرا یک کشتی دیگری برای خودشان درست کرده‌اند، مسیر را انفرادی طی می‌کنند و نتیجه هم نمی‌گیرند.

فرماندار ویژه تنکابن تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و مدیران به صورت متعهد وظیفه دارند سیاست‌های نظام و دولت را تبیین کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه بخشی از مشکلاتی که امروز مطرح شد به خاطر رفتارهای سلیقه‌ای ما است، افزود: این رفتارهای سلیقه‌ای در دولت یا در شوراها و دهیارها سمی است که باعث نارضایتی می‌شود، که این موضوع باید رفع بشود.

حسینی‌جو با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست مسائل و مشکلات روستاها را احصا بکنیم، خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد بخشی از آنان شهرستانی است که در اسرع وقت باید پیگیری انجام بشود.

وی در ادامه به بخش سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: برای اخذ مجوزهای لازم از همه دستگاه‌ها برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری را دارند اعلام آمادگی صد درصد داریم.

فرماندار ویژه تنکابن سرمایه‌گذاری را یک قُلَک دانست و افزود: شما باید سرمایه‌گذار را جذب کنید، بعد از آن از منافعی که ایجاد می‌کنند استفاده کنید.

این مسؤول یادآور شد: اشتغال مهم‌ترین موضوع کشور است و اشتغال دولتی هم محدود است.

حسینی‌جو اظهار کرد: مهم‌تر از همه موضوعات و مسائلی که باید مدنظر داشته باشیم بحث معیشت و اشتغال است و دستگاه‌های جهاد کشاورزی، گردشگری، صنعت و‌ معدن باید در این زمینه فعال باشند.

وی بیشترین مشکل بخش نشتا را آب شرب عنوان کرد و گفت: چشمه، چاه و فضاهای موجود نهایت 10 سال برای آب جواب بدهند اما اگر بخواهیم آب پایدار برای آینده داشته باشیم باید سد احداث شود و در این بخش سد ازارود مصوب شده است.

فرماندار ویژه تنکابن به بحث فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: شوراها و دهیارها مسؤولیت سنگینی را در بحث فرهنگی دارند.

حسینی‌جو با بیان اینکه بعضی افراد می‌گویند اگر پول داشته باشید طلاق و اعتیاد به وجود نمی‌آید، گفت: آمار طلاقی که از شهرستان گرفتیم ۷۰ درصد از کسانی که طلاق گرفتند شغل داشتند و نزدیک به ۵۰ درصد آنان شغل خوب داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها