امیر دریادار دوم «خرداد حکیمی» در مراسم استقبال از زائران کربلایی اربعین که در مسجد جامع نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده توانستیم 160 نفر از دانشجویان و کارکنان را برای زیارت کربلا اعزام کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۰۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امیر دریادار دوم «خرداد حکیمی» در مراسم استقبال از  زائران کربلایی اربعین که در مسجد جامع نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده توانستیم 160 نفر از دانشجویان و کارکنان را برای زیارت کربلا اعزام کنیم.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از دانشجویان و کارکنان نیز خواستار حضور در این سفر معنوی بودند که این امر به دلیل محدودیت و امکانات موجود میسر نبود و به یاری خدا در سفرهای بعدی این فرصت برای بقیه دانشجویان و کارکنان نیز فراهم خواهد شد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: برای اعزام این تعداد از دانشجویان با وجود مشکلات در بحث ترابری، خوشبختانه توانستیم با برنامه‌ریزی انجام شده خودروهای مناسبی را برای اعزام دانشجویان فراهم کنیم. 

دریادار حکیمی خاطرنشان کرد: به منظور تأمین امنیت و سلامت دانشجویان و کارکنان «پایور» روند اعزام و تردد آنان در کشور عراق کنترل می‌شد ضمن آنکه تدابیر و دستورالعمل لازم نیز به مسؤولان کاروان ارائه شد تا به سلامت به کشور بازگردند.

وی هدف از این سفر را زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی دانست و عنوان کرد: در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر، علاوه بر آموزش و تقویت توان رزمی دانشجویان، تقویت نیروی دینی و ایمانی نیز در دستور کار قرار دارد و این سفر یا توجه به درس عاشورایی می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر گفت: توان رزم زمانی افزایش پیدا می‌کند که توان نظامی را بالا ببریم و نیروی دریایی یکی از برنامه‌های اصلی خود را بالا بردن قدرت و توان نظامی می‌داند تا در مواقع لازم از کشور با آمادگی کامل دفاع کنیم.

به گزارش فارس،با تدبیر فرماندهی و رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر تعداد 160 نفر از دانشجویان و کارکنان «پایور» این دانشگاه درقالب کاروان زیارتی به کربلا اعزام شدند و پس از 10 روز اقامت، به کشور بازگشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها