حسین نیازآذری درپی زلزله شدید 7.3 ریشتری در نقاط مرزی غرب کشور به‌ویژه استان کرمانشاه که موجب کشته و مجروح شدن صدها هم‌وطن شد طی پیامی با ابراز همدردی با بازماندگان کشته‌شدگان زلزله یک‌شنبه شب خواستار رسیدگی فوری همه دستگاه‌های امدادی و عمرانی برای درمان، اسکان و بازسازی مناطق آسیب‌دیده شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۰۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین نیازآذری درپی زلزله شدید 7.3 ریشتری در نقاط مرزی غرب کشور به‌ویژه استان کرمانشاه که موجب کشته و مجروح شدن صدها هم‌وطن شد طی پیامی با ابراز همدردی با بازماندگان کشته‌شدگان زلزله یک‌شنبه شب خواستار رسیدگی فوری همه دستگاه‌های امدادی و عمرانی برای درمان، اسکان و بازسازی مناطق آسیب‌دیده شد. 

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در اسرع وقت بر روند رسیدگی به مدیریت بحران نظارت خواهد کرد بر پوشش کامل درمانی ، امدادی، اسکان و تغذیه مناسب حادثه‌دیدگان را با توجه شرایط جوی منطقه تأکید کرد. 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تسلیت درگذشت جمع کثیری از هم‌وطنان کرد در این حادثه تلخ از آمادگی مردم استان مازندران برای کمک به زلزله‌زدگان خبر داد و افزود: در صورت اعلام دستگاه‌های مسؤول مردم ، تشکل‌های خیریه ، نهادی امدادی برای انجام کمک‌های لازم آمادگی خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها