خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از آمادگی گروه‌های جهادی بسیج شهرستان ملایر برای اعزام و کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۲۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

آمادگی گروه‌های جهادی بسیج ملایر برای اعزام به مناطق زلزله‌زدهسرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تسلیت به بازماندگان حادثه دلخراش زلزله در استان‌های کرمانشاه و غربی کشور اظهار داشت: در اولین ساعات اطلاع از این حادثه دلخراش طی تماس با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان آمادگی خود را برای ارائه هرگونه امداد رسانی و کمک اعلام کردیم.

وی افزود: به تمام فرماندهان حوزه‌ها و اقشار اعلام کردیم که آمادگی لازم را برای هرگونه اقدام داشته باشند و گردان‌های الی بیت المقدس و واکنش سریع و پایگاه‌های بسیج نیز در آمادگی کامل به سر می برند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان ملایر آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند گفت: تجهیزات و نیروهای ما در حالت آماده باش کامل هستند تا هر وقت نیاز باشد برای امدادرسانی و کمک اعزام شوند.

وی با اشاره به ارسال 10 کامیون کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده عنوان کرد: گروه‌های جهادی بسیج نیز آمادگی لازم را دارند تا بنا به دستور برای کمک رسانی به منطقه زلزله زده اعزام شوند و با تمام ظرفیتی که داریم پای کار هستیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات