صرامی گفت: در هر کجا که بسیج وارد عمل شده است ما شاهد سازندگی های بزرگی بوده ایم.همین نگاه بسیجی موجب شد تا ما تهدیدات خارجی مانند پدیده شوم داعش، طالبانی ها و تکفیری ها را از کشور دور کنیم.  
کد خبر: ۸۹۵۰۳۷۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰

محسن صرامی،عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به جایگاه تفکر بسیجی در بین مدیران اقتصادی کشور برای تبیین و اجرایی شدن هرچه بهتر و سریعتر سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: تفکر بسیجی در بین مدیران کشور اثر مثبتی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد. ما باید ببینیم که تاکنون در کشور چه نوع مدیریتی جواب داده است.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  با بیان این مطلب که تفکر و اندیشه بسیجی مسلک انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را به پیروزی رسانید؛ عنوان کرد: مدیریت تشریفاتی، همایشی سمیناری و شعار محور در کشور ما جواب نمی دهد این درحالی است که انقلاب اسلامی ما را تفکر بسیجی به ثمر نشاند و هشت سال جنگ تحمیلی با نگاه بسیجی مدیریت شد.

 هفته بسیج/////ورود بسیج برابر است با سازندگی/ مدیران اقتصادی به تفکر بسیجی نزدیک شوند

 صرامی با بیان این مطلب که سازندگی در هر نقطه ی کشور برابر است با ورود بسیج و تفکر بسیجی؛ گفت: در هر کجا که بسیج وارد عمل شده است ما شاهد سازندگی های بزرگی بوده ایم.همین نگاه بسیجی موجب شد تا ما تهدیدات خارجی مانند پدیده شوم داعش، طالبانی ها و تکفیری ها را از کشور دور کنیم.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: در مدیریت اجرا باید مدیران ما به جای آنکه ظاهر سازی کنند وجه باطنی و عملیاتی خود را به تفکر بسیجی نزدیک کنند و تفکرات درونی و انگیزه های درونی خود را به اندیشه های بسیجی نزدیک کنند. اگر این اتفاق محقق شود ما به طور قطع می توانیم راه صد ساله را یک شب طی کنیم.

ارسال نظرات