خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان گرمه خبر داد:
سرگرد نعیمی فرمانده سپاه شهرستان گرمه گفت: در هفته بسیج بیش از 187 عنوان برنامه در سطح شهرستان گرمه توسط رده های بسیج اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد نعیمی فرمانده سپاه شهرستان گرمه گفت: در هفته بسیج بیش از 187 عنوان برنامه در سطح شهرستان گرمه توسط رده های بسیج اجرا خواهد شد.

نعیمی در ادامه افزود : دیدار با امامین جمعه شهرستان ،خانواده معزز شهدا، بسیجیان و رزمندگان،افتتاح پروژهای عمرانی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدائی، جشنواره های ورزشی، مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی، اخلاقی و محافل انس باقران، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، شب شعر و خاطره حضور در مراسم 5آذر و نماز جمعه از جمله برنامه های محوری هفته بسیج است.

فرمانده سپاه گرمه هدف از اجرای برنامه های هفته بسیج را نشان دادن توان بسیج در اجرای برنامه ها عنوان کرد و افزود : بسیج همیشه پرتوان بوده و با اجرای با کیفیت برنامه ها و حضور در مساجد بر مسجد محوری بودن و اثربخش بودن برنامه ها تاکید دارد .

وی از مردم ولایی شهرستان گرمه به خاطرکمک های مردمی به مناطق زلزله زده غرب کشور تشکر کردو افزود: از روزهای اولیه این حادثه ناگوار با نصب چادر در سطح شهرستان و با ساماندهی ،کمک های مردمی جهت ارسال جمع اوری شد، امید است که با این امر بتوانیم بخشی از الام مردم قیور غرب کشور را بکاهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها