در سومین روز از هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار با خانواده جانباز مدافع حرم به مناسبت هفته بسیج در کهنوج

صبح امروز همزمان با هفته مبارک بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کهنوج با خانواده شهید مدافع حرم شهید سید هادی حسینی و خانواده جانباز سرافراز مدافع حرم عباس ناروئی دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۴۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، صبح امروز همزمان با هفته مبارک بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کهنوج با خانواده شهید مدافع حرم شهید سید هادی حسینی و خانواده جانباز سرافراز مدافع حرم عباس ناروئی  دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین مصیب رزاقپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کهنوج در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی غرور آفرین محور مقاومت گفت: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

وی در ادامه افزودند: امروز همه به این باور رسیدند که پیروزی های جبهه مقاومت نتیجه خون شهدای مدافع حرم و جانبازان سرافراز امثال شماهاست که در زمان نیاز احساس تکلیف کردند و به ندای ولی زمانشان لبیک گفتند، به یقین اگر امثال شهید حسینی ها نمی رفتند امروز وضعیت کشورما نیز مانند عراق و سوریه بود.

وی در ادامه بیان کردند: شهدا با ایثارگری و جانفشانی خود راه حقیقت و کمال را به ما نشان دادند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و راه و رسم شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

سرهنگ مجید روهنده فرمانده سپاه ناحیه کهنوج  نیزدر این دیدار از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم تشکر کرد و افزود: خانواده های معظم شهدا ولی نعمتان جامعه ما هستند و ما  باید قدر دان این عزیزان باشیم چرا که با تربیت چنین فرزندان پاکی، آسایش و امنیت کنونی را به ما و نسلهای بعدی هدیه دادند.

وی در ادامه افزودند: خانواده شهداو جانبازان مدافع حرم ، فرزندان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

در پایان از مقام صبر و ایثار و ایستادگی این خانواده‌ ها بر آرمان‌های شهدا تجلیل بعمل آمد و هدیه ای از طرف سپاه ناحیه کهنوج تقدیم آنها گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار