برگزاری نشست سیاسی در شهرستان سوادکوه شمالی با سخنرانی معاون سیاسی سپاه کربلا

بسیج نماد حضور ملی و مقاومت یک ملت با ظرفیت های متفاوت است

بسیج همه‌ی اقوام ایرانی، اصناف گوناگون ملی در سطوح مختلف فکری، از انسان‌های نخبه‌ی برجسته‌ی ممتاز در میان اهل علم و دانشجویان گرفته تا جوانان و نوجوانان فعال و پرشور جامعه را در بر می‌گیرد. بسیج نماد حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است که ظرفیت کارکردهای متفاوت را دارا می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۷۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی، به مناسبت هفته بسیج و به همت واحد سیاسی ناحیه سوادکوه شمالی نشست سیاسی در مسجد چالی شهرستان سوادکوه شمالی و با سخنرانی جناب سرهنگ مسکینی معاون سیاسی سپاه کربلا برگزار گردید.

در این نشست که فرمانده نیروی انتظامی و سپاه ناحیه سوادکوه شمالی نیز حضور داشت سرهنگ محمد رضا مسکینی در سخنانی با توجه به قرار داشتن در هفته بسیج با تبریک این ایام به همه مردم از جمله بسیجیان شهرستان اظهار داشت: بي شك بسيج به عنوان يك مدل حركت مردمي، از بي نظيرترين تشکل‌هاي مردمي در سطح جهان است. هيچ يك از نهادها و حركت هاي اجتماعي در سطح انقلاب‌هاي جهان و در سطح جنبش‌هاي اجتماعي، هم از حيث انگيزه در شيوه‌هاي تشکل و هم از حیث شكل و شاكلة حركت با بسيج قابل مقايسه نیست.
وی افزود: شكل­ گيري بسيج به عنوان يك تشکل فراگير مردمي با پيام پنجم آذرماه پنجاه و هشت و در فضاي پيروزي انقلاب اسلامي، از ابتكارات حضرت امام خميني (ره) به شمار مي آيد.
معاون سیاسی سپاه کربلا در ادامه افزودند: بسیج تمامی اقشار اجتماعی و ادارات و سازمان‌ها را از جمله بسیج دانش آموزی، دانشجویی، جامعه پزشکی، جامعه مهندسین، اساتید دانشگاه، ادارات و خواهران را شامل می‌شود و عاری از محدودیت صنفی، قومی، جنسیتی و شغلی می‌باشد و مرز جغرافیایی ، صنفی و قومی نمی‌شناسد.
وی در همین رابطه ادامه داد: بسیج همه‌ی اقوام ایرانی، اصناف گوناگون ملی در سطوح مختلف فکری، از انسان‌های نخبه‌ی برجسته‌ی ممتاز در میان اهل علم و دانشجویان گرفته تا جوانان و نوجوانان فعال و پرشور جامعه را در بر می‌گیرد. بسیج نماد حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است که ظرفیت کارکردهای متفاوت را دارا می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار