حبیب الله نیکزادی گفت: قطعا در این پیروزی بسیج مردمی ما و بسیج گروه مقاومت در عراق وسوریه با همکاری ومستشاری فرماندهان سپاه در منطقه، نقش کلیدی و اساسی را ایفا کردند؛ سپاه و بسیج مانند همیشه پاسدار ارزش های اسلامی در منطقه هستند وباید همینگونه باشد کمااینکه امام راحل (ره) فرمود اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و هیچکس منکر این نیست که سپاه نقش خود را به خوبی عملی کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۲۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حبیب الله نیکزادی پناه  ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تکفیری داعش به فرماندهی سردار سلیمانی گفت: به ملت سلحشور ایران و به ویژه هم استانی های خود در استان کرمان به دلیل وجود فرمانده ای  بسیار با قدرت یعنی سردار سلیمانی تبریک می گویم؛ ایشان به عنوان چهره ماندگار ملی جزو مبارزین علیه کفر در تاریخ ثبت خواهند شد و این مایه افتخاری برای استان کرمان است.

 

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه دنیا متوجه شدند که جبهه مقاومت به گونه ای عمل کرد که توانست غده سرطانی داعش را که ناقضین حقوق بشر برای رسیدن به اهداف شوم خود به وجود آوردند، شکست دهد و با اقدام خوب جبهه مقاومت منطقه با رهبری مقام معظم رهبری، این موضوع مدیریت شده و سرانجام این غده سرطانی از منطقه برچیده شد.

 

وی تاکید کرد: قطعا در این پیروزی بسیج مردمی ما و بسیج گروه مقاومت در عراق وسوریه با همکاری ومستشاری فرماندهان سپاه در منطقه، نقش کلیدی و اساسی را ایفا کردند؛ سپاه و بسیج مانند همیشه پاسدار ارزش های اسلامی در منطقه هستند وباید همینگونه باشد کمااینکه امام راحل (ره) فرمود اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و هیچکس منکر این نیست که سپاه نقش خود را به خوبی عملی کرده است.

 

نیکزادی پناه اظهار داشت: در آینده با همین روند و با انسجامی که بین ایران، عراق و سوریه و همچنین آزادگان دنیا وجود دارد، هرکجا که ظلم و زورگویی علیه مستضعفین به ویژه کشورهای اسلامی باشد، مقاومت ایستادگی خواهد کرد و اجازه اعمال کارهای شیطنت آمیز به گروه های جنایتکار نخواهد داد.

 

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سردار سلمانی مایه افتخار ماست و برای ایشان از خداوند آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت داریم؛ امیدواریم مانند همیشه در جبهه های حق علیه باطل موفق وپیروز باشند.

 

 

ارسال نظرات