فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه دنیا امروز به قدرت جمهوری اسلامی و تأثیرگزاری آن در منطقه پی برده است گفت : امروز اگر موفق شده ایم که داعش را زمین گیر کنیم به برکت تفکر بسیجی است که امام خمینی آن را برای ما ترسیم کرده است .
کد خبر: ۸۹۵۳۶۰۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، سردار بابایی امروز در افتتاحیه گروه تلویزیونی بسیج سپاه کربلای مازندران گفت: تفکر داعش در بیش از 3 هزار مدرسه , 300 دانشگاه طی 30 سال گذشته با حمایت های کشورهای مختلف که در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و عربستان بوده اند شکل گرفت و از 6 سال پیش تا کنون در منطقه به جنایات پرداختند که اکنون مثلث شوم بوجود آورنده داعش به لطف خدا از هم پاشیده شد .

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه دنیا امروز به قدرت جمهوری اسلامی و تأثیرگزاری آن در منطقه پی برده است گفت : امروز اگر موفق شده ایم که داعش را زمین گیر کنیم به برکت تفکر بسیجی است که امام خمینی آن را برای ما ترسیم کرده است .

سردار بابایی همچنین افزود : با راه اندازی گروه تلویزیونی بسیج می توان بستری برای سازندگی بیشتر درابعاد مختلف فرهنگی واقتصاد مقاومتی در استان فراهم کرد که برنامه سازی درباره اقتصاد مقاومتی از مهمترین اقدامات آن است .

محمدحسین بابایی اظهار کرد: بسیجیان با درک درست از مسائل با ایثار و شهادت در مقابل دشمنان می‌ایستند.

وی با بیان اینکه نقش بسیج صداوسیما و رسانه مهم است افزود: با گفته مقام معظم رهبری بسیج حرکتی مردمی برای مردم، در دل مردم و از خود مردم از زنان، مردان، جوانان، پیران، نوجوانان و اصناف گوناگون است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه تفکر بسیجی باید یک فرهنگ شود خاطرنشان کرد: راهکار‌های زیادی برای این امر وجود دارد اما یکی از موثرترین‌ راهها از دریچه صدا سیما می‌گذرد.

این مسؤول ادامه داد: بناست که انقلاب را حفظ کنیم و در افق 1404 به قله‌هایی دست یابیم که این موضوع امکان ندارد مگر با نگاه و فرهنگ بسیجی.

بابایی با اشاره به دو دسته بسیج سازمان یافته و تفکر بسیج که بسیج مردمی است بیان کرد: دو تفکر لیبرالیسم و تحجر در مقابل تفکر بسیجی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تفکر لیبرالیسم مقابل اسلام ناب و در تضاد تفکر شیعی است افزود: هرچه عقب‌ماندگی و مشکل داریم ناشی از لیبرالیسم است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تفکر تحجر چیزی به مانند شیعه انگلیسی است که این دو تفکر در ظاهر متفاوت است یادآور شد: تفکر بسیج باید توسط صدا و سیما شفاف بیان شود، دو اندیشه در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: گروه تلویزیونی بسیج معالم دین و محاسن کلام ایمه را با شیوه‌های مختلف از جمله هنر به مردم اهدا کند، تا اتصال مردم به خط ولایت ائمه اطهار قطع نشود و  پیرایه‌های غلطی که به بسیج وصل می‌کنند را قطع کنند.

بابایی با بیان اینکه مدیران این مرکز با علاقه و اشتیاق وارد فعالیت‌های موضوع بسیج شدند، گفت: این نگاه وجود دارد که از افراد توانمند که می‌توانند در گروه بسیج کمک کنند به عنوان بسیج مردمی استفاده کنیم.

مدیر کل صدا و سیما مرکز مازندران هم در این مراسم با اشاره به اینکه در امر برنامه سازی در گروه تلویزیونی بسیج نگاه جهادی خواهیم داشت گفت : الحمدالله صدا و سیما مرکز مازندران با پوشش مناسب در بخش های مختلف بسیج ورود پیدا کرد اما کافی نیست و ما تلاش می کنیم تا همه بخش هایی را که می توان در آن سازندگی و الگو پذیری باشد به جامعه ارائه دهیم .

صادق مقدسی همچنین افزود: افراد می توانند به ارائه سوژه در زمینه های بسط تفکر بسیج و خدمت به مردم پرداخته و یا کسانی را که در بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی گام موثری برای کشور برداشته اند به صدا و سیما معرفی کنند تا در آن زمینه ها برنامه سازی شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها