فرمانده سپاه فریدونکنار در اجتماع 5 آذر بسیجیان:

اجرای بیش از ۱۹۰ برنامه از سوی سپاه فریدونکنار در سال ۹۶

فرمانده سپاه فریدونکنار از اجرای بیش از 190 برنامه از سوی این نهاد در این شهرستان در سال 96 خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۵۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خیرالله باقرزاده در گردهمایی بسیجیان این شهرستان در همایش ۵ آذر، اظهار کرد: بسیج اندشیه پاک الهی و درختی تنومند است که ریشه‌اش در زمین و شاخه‌هایش در آسمان‌ها قرار دارد.
وی تصریح کرد: در سال ۹۶ بیش از ۱۹۰ عنوان برنامه در زمینه‌های دفاعی، امنیتی، عملیاتی، جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار داده است.
فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه سازماندهی، تربیت و آموزش، حفظ انسجام، بسترسازی و عملیات فرهنگی، نقش‌آفرینی و زیرساخت، از اهداف ۵ ساله بسیج است، گفت: تشکیل و اداره بسیج ۱۰‌ها میلیونی، مقابله با جنگ نرم و تولیدات قدرت نرم و عمق بخشی داخلی در راستای تحقق اهداف زیر است.
باقرزاده افزود: توسعه و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی در جهت به کار گیری افراد در امور جهادی، محرومیت‌زدایی، سازندگی و اقتصاد، جذب و سازماندهی، استمرار و کیفی‌سازی دوره‌های طولی فرماندهان و مدیران شاغل در رده‌های بسیج و آموزش‌های مختلف، بخشی از اهداف محورهای عملیاتی این نهاد است.
وی با بیان اینکه ساخت خانه محروم و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند بسیجی در برنامه‌‌های بسیج سازندگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: شناسایی، طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی برای محل‌های آسیب دیده برگزاری برنامه‌های نشست روشنگری در جهت مقابله جنگ نرم دشمن، تقویت و توسعه گروه‌های فرهنگی از برنامه‌های فرهنگی بسیج در این شهرستان است.
باقرزاده گفت: تشکیل شورای قشر در سطح حوزه‌های و کانون‌های بسیج، تشکیل کارگروه‌های تخصصی ۸ گانه، تشکیل مجمع عالی بسیج در جهت بررسی مشکلات و با موضوع‌های کارگروه‌های طلاق و اقتصاد مقاومتی در سال جاری از برنامه‌های راهبردی بسیج در فریدونکنار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار