نخستین شکست خانگی نساجی در این فصل مقابل تیم نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۶۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  از شهرستان قائم‌شهر، از سری مسابقات فوتبال لیگ یک، دو تیم بالای جدولی نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهیدوطنی قائم‌شهر به دیدار هم رفتند.

شاگردان مهدی پاشازاده، که تا به امروز در هیچ یک از بازی‌های خانگی به حریف نباختند با سودای برد در مقابل شاگردان محمود فکری پا به میدان گذاشتند تا با بردی دیگر بر اندوخته‌های خود اضافه کنند.

با سوت سیدعلی، قاضی میدان بازی شروع شد و دو تیم در دقایق نخستین مشغول محک زدن هم شدند تا نقاط ضعف و قوت همدیگر را به دست آورند.

امروز روز نساجی نبود و بازیکنان پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند و در مقابل شاگردان محمود فکری چندین حمله زهردار به سمت دروازه حریف برنامه‌ریزی کردند که این حملات در نیمه نخست نتیجه‌ای در بر نداشت.

استقبال هواداران پرشور نساجی از بازی امروز، به قدری زیاد بود که همه سکوها پرشده و تعداد زیادی از تماشاگران نتوانستند به داخل ورزشگاه راه پیدا کنند و پشت درهای بسته استادیوم ماندند.

در نیمه دوم، تیم فوتبال نساجی مازندران برای دقایقی توپ و میدان را به‌دست آورد ولی نتوانست از آن استفاده کند و موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت.

در دقیقه 78 بازی، مدافعان نساجی در محوطه جریمه خود مرتکب خطا شدند و همین امر سبب شد تا بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان صاحب ضربه پنالتی شوند که این ضربه توسط پیمان میری وارد دروازه تیم نساجی شد.

به گزارش فارس، در ادامه، شاگردان پاشازاده نتوانستند گل خورده را جبران کنند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید و نخستین شکست خانگی نساجی در این فصل رقم خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها