آیت‌الله جوادی‌آملی:

یاد خدا و مرگ مانع غبارگیری قلب می‌شود

آیت‌الله جوادی آملی با اعلام اینکه همیشه یاد خدا و مرگ مانع غبارگیری قلب انسان می‌شود، گفت: قلب منزه از غبار می‌تواند اسرار الهی را به بهترین شکل و به نحو شایسته درک کند.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۹۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، از شهرستان آمل، مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) یکشنبه‌شب با تلاش دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت‌الله جوادی آملی واقع در مازندران و حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) به میزبانی این شهرستان در مسجد هدایت برگزار شد.

آیت‌الله جوادی آملی عالم برجسته جهان اسلام در پیامی به این مراسم شهادت امام یازدهم شیعیان را تسلیت گفت و اظهار کرد: تقوامحوری امر بسیار مهمی برای انسان‌هایی است که مسافر قیامت هستند.

آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه تقوا بهترین سفارش انبیا و اولیای الهی است، افزود: همیشه در برنامه‌ها و سخنان بزرگان و معصومان دین صحبت از تقوا بوده زیرا ضرورت دارد به نحوی شایسته تقوا مورد توجه قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه امام حسن عسکری(ع) سفارش داشتند که تقوای خداوند متعال را فراموش نشده و در این مسیر اهتمامی والا و شایسته داشته باشیم، ادامه داد: انسان باید در زندگی از دروغ خودداری کند، امانت را به صاحبش برگردانده و حق همسایگان را به بهترین شکل ممکن رعایت کند هر چند این موارد از مهمترین امور است.

عالم برجسته جهان اسلام بیان کرد: لازم است تا انسان همواره به یاد مرگ باشد البته امام حسن عسکری(ع) فرمودند زیاد به یاد مرگ و خداوند متعال باشید که برکات و دستاوردهای بسیاری در این دو مهم جای گرفته است.

جوادی آملی با اعلام اینکه همیشه یاد خدا و مرگ مانع غبارگیری قلب انسان می‌شود، گفت: قلب منزه از غبار می‌تواند اسرار الهی را به بهترین شکل و به نحو شایسته درک کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار