مدیر کمیته امداد گلوگاه گفت :حامیان خیّر، 126میلیون تومان در هشت ماهه امسال به ایتام و فرندان طرح محسنین در این شهرستان کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۶۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

ه گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ،محمدرضا یعقوبی با بیان ینکه 184نفر از از ایتام و فرزندان طرح محسنین در این شهرستان تحت حمایت این نهاد قرار دارند ، گفت: این افراد ار حمایتهای مادی و معنوی 800حامی نیکوکار بهره مند هستند.
وی با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار از ابتدای سال جاری تا کنون 126میلیون تومان به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک کردند، افزود: کمک حامیان این شهرستان در هشت ماهه سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 19درصد رشد داشته است.
مدیر کمیته امداد گلوگاه با بیان اینکه این کمک ها بیشتر در بخش های معیشتی و تحصیلی به صورت نقدی و غیر نقدی بوده است ،ادامه داد: 17نفر از ایتام در این شهرستان از بیمه آتیه برخوردارندو ایبن بیمه به منظور تامین آینده ایتام تحت حمایت ، اجرا می شود.
یعقوبی با اشاره اینکه یک واحد مسکونی به مساحت 95متر مربع به ارزش 75میلیون تومان توسط حامی خیّر به یکی از ایتام اهدا شد، گفت: یکی دیگر از حامیان نیکوکار این شهرستان هم یک واحد مسکونی به متراژ50متر در زمینی به مساحت 100متر مربع با ارزش 45 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت خود اهدا کرد
یعقوبی با تقدیراز همراهی حامیان با کمیته امداد گلوگاه گفت: مردم نیکوکار این شهرستان می توانند با شماره گیری آنی #1*2*01119*8877*از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود با کمیته امداد در خدمت رسانی به ایتام و فرزندان محسنین مشارکت کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها