خبرهای داغ:
امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر، گفت: فرمان ترامپ در خصوص انتقال سفارت امریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس و طراحی این توطئه‌ها نشان از عجز و ناتوانی و حکایت از شکسته شدن استخوان‌های آمریکا به دست نیروهای حزب‌الله و جبهه مقاومت است که تحقق نمی‌یابد.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۵۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی به آخرین طرح و توطئه مشترک شکست خورده  آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل و عربستان در به وجود آوردن گروه تروریستی داعش اشاره و بیان کرد: پس از این که گروه تروریستی داعش با شکست مواجه شد، توطئه جدیدشان با عنوان انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به بیت‌المقدس را کلید زده‌اند و مشخص است که هدف‌ از آغاز این توطئه شوم علاوه بر ایجاد درگیری جدید در منطقه، تأمین منافع رژیم اشغالگر قدس و تضعیف جبهه مقاومت است.

وی تاکید کرد: طراحی همه این توطئه‌ها نشان از عجز و ناتوانی و حکایت  از شکسته شدن استخوان‌های آمریکا به دست نیروهای حزب‌الله و جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام مرسلی افزود: شکست و نابودی داعش با آن همه برنامه‌ریزی و پشتیبانی کشورهای مختلف در واقع شکست بزرگی برای آمریکا، عربستان و رژیم جعلی اسرائیل بود و با این شرایط به جرأت حتی می‌توان گفت که اسرائیل حتی زودتر از آنچه مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده‌اند، نابود خواهد شد.

امام جمعه مهربان اظهارداشت: توطئه جدید شما، همت و اراده مسلمانان را در تحقق فرمایش ولی مسلمین جهان در نابودی رژیم جعلی اسرائیل سرعت می‌بخشد و وحدتی مثال‌زدنی و دیدنی در بین مسلمانان به وجود می‌آورد و قطعاً یکی از ثمرات و برکات وحدت مسلمانان پایان دادن به عمر خباثت بار و جنایتکار رژیم جعلی اسرائیل و متحدانش خواهد بود.

فرمان ترامپ در خصوص قدس نشان از درماندگی وی دارد

مردم شهر مهربان پس از اقامه نمازجمعه اقدام ترامپ در خصوص قدس را با تظاهراتی محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها