استاندار آذربایجان شرقی:

استکبار گویا از جواب مدافعان حرم عبرت نگرفته است

استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه تظاهرات مردم تبریز علیه اقدام ترامپ، گفت: جواب همه تنش‌های ایجاد شده از سوی استکبار توسط مدافعان حرم، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و مردم مسلمان داده شد ولی گویا درس عبرتی برای آن ها نشده است.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۲۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

مجید خدابخش در گفتگو با خبرنگاران افزود: رهبر فرزانه نوید داده‌اند که تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام اسرائیل نخواهد بود و همه این اقدامات ناشی از ناتوانی در مقابل مقاومت مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان است. 

وی با بیان اینکه تصمیم اخیر آمریکا در رابطه با جابه‌جایی پایتخت رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن آن از طرف همه مسلمانان محکوم بوده، اظهارداشت: مسلمانان به صورت یکدل اجازه تحقق چنین موضوعی را نخواهند داد. 

خدابخش با ابراز اینکه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی همیشه تلاش می‌کنند که خاورمیانه را تحت کنترل و تنش قرار دهند، افزود: جواب همه تنش‌های ایجاد شده توسط مدافعان حرم، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و مردم مسلمان داده شده است ولی گویا درس عبرتی برای آنها نشده است. 

وی خاطرنشان کرد: داعش و نحوه تشکیل آن نیز جزو توطئه‌های آمریکا بوده و بعد از نابودی، آمریکا دید که شکست خورده است از این رو دست به این توطئه تازه زده که انتظار نیز می‌رفت. 

خدابخش اضافه کرد: توطئه جدید آمریکا نیز همانند سایر توطئه‌هایش با شکست روبه رو شده و از بین خواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها