خبرهای داغ:
هشدار کارشناس امنیتی سازمان اطلاعات سپاه به والدین:
كارشناس امنيتي سازمان اطلاعات سپاه گفت: بازی نهنگ آبی، چالش سنگ، چالش زخم، چالش آتش در غالب گروه ری استارت و ... از جمله تحريكات دشمنان انقلاب اسلامی درجهت ایجاد چالش‌های امنیتی است.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۹۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، كارشناس امنيتي سازمان اطلاعات سپاه ضمن برشمردن خطرات القائات و تحركات دشمنان جهت جذب جوانان در فضاي مجازي، خواستار توجه بيش از پيش خانواده‌ها نسبت به فرزندانشان در اين مباحث شد. 
 
كارشناس امنيتي سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: امروز دشمنان به خوبی می‌دانند رمز پیروزی و موفقیت ایران اسلامی تبعیت از اسلام، ولایت فقیه و وحدت است، از این رو در تمامی جبهه ها برای از بین بردن این مولفه‌های موفقیت ملت ایران در حال تلاش و برنامه‌ریزی هستند.
 
وی افزود: آن چیزی كه بايد نسبت به آن حساس باشيم اين است كه با به وجود آمدن رسانه‌های اجتماعی فراگیر در دنیا و به تبع آن استفاده از این رسانه‌ها در کشور ما، دشمن نیز از این ابزار غافل نیست.
 
كارشناس امنيتي سازمان اطلاعات سپاه با يادآوري اينكه شبكه‌های اجتماعی توسط استکبار جهانی طراحی شده اند، گفت: دشمنان با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان و شبکه های اجتماعی به‌صورت قارچ گونه همراه با جذابیت‌های عمدتا غیراخلاقی و هیجان‌های كاذب بر عليه انقلاب اسلامي و مباني آن به شدت در حال فعاليت هستند.
 
وی با تأکید بر لزوم نظارت والدین بر فرزندان خود در تمامی سطوح سنی بخصوص جوانان و نوجوانان که به اقتضای سن خود به دنبال هیجان هستند، گفت: همان‌طور که این شبکه های اجتماعی می توانند نقش مثبتی را ایفا کنند نباید از خطرات و مشکلات آن‌ها هم غافل بود.
 
كارشناس امنيتي سازمان اطلاعات سپاه بيان كرد:‌ دشمنان با استفاده از القاب و اسامی و واژ‌گان جوان پسند و با القاي بدبینی به زندگی، خانواده، اطرافیان، اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  مانند «چالش» آن‌ها را به سمت خود جذب و اقدامات خصمانه خويش را عملیاتی می‌کنند.
 
وی به ذكر نمونه‌هايي از اين اقدامات استکبار جهانی پرداخت و گفت: بازی نهنگ آبی، چالش سنگ، چالش زخم، چالش آتش در قالب گروه ری استارت و ... از جمله تحريكات دشمنان انقلاب اسلامی درجهت ایجاد چالش‌های امنیتی برای انقلاب اسلامی است.
 
كارشناس امنيتي سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در مصون نگه داشتن فرزندان از آسیب های اجتماعی، گفت: در چنين شرايطي است كه نظارت خانواده ها و والدین نقشی پر رنگ و بی بدیلی پیدا می کند تا آسیب های فضای مجازی گریبان‌گیر فرزندان این مرز و بوم که سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند نشوند و کانون گرم خانواده با آسایش و آرامش اعضای خانواده استمرار داشته باشد.
 
وی تاکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه همچون دیگر بخش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان چشمان تیزبین انقلاب اسلامي از کیان این مرز و بوم در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و... مراقبت خواهد کرد.
 
كارشناس امنيتي سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه اقدامی از طرف معاندین نظام جمهوري اسلامي چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی می توانند با شماره تلفن 114 به صورت شبانه روزی تماس بگیرند تا سربازان گمنام امام عصر (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بخصوص در سپاه فجر استان فارس بتوانند بهتر از قبل در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها