خبرهای داغ:
امام جمعه شیراز گفت: معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توطئه جدید آمریکا و هدف از این توطئه‌ها حفظ حریم رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۰۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

آیت‌الله اسدالله ایمانی  با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار داشت: دشمنان برای حفظ منافع رژیم صهیونیستی و حفظ حریم این کشوری که دست نشانده خودشان است هر روز آتش‌افروزی و توطئه جدیدی در خاورمیانه و دنیای اسلام پی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه هدف از این توطئه‌ها حفظ حریم رژیم صهیونیستی است، گفت: مقامات رژیم صهیونیستی اذعان کردند که سال‌های ابتدایی و اوج قدرت داعش دوران آرامش ما بود، این یعنی آن‌ها مسلمانان را به جان هم انداختند تا رژیم صهیونیستی راحت زندگی کند. این وضعیت دنیای استکبار و در رأس آن امریکاست و امروز هم به طور رسمی سفارت آمریکا را به قدس منتقل می‌کنند.

ایمانی افزود: آمریکا با اینکه می‌داند قدس نخستین قبله مسلمانان عالم است و مسلمانان برای قدس حرمت فوق‌العاده‌ای قائلند، در عین حال این حرکت و توطئه را دنبال می‌کند اما روزگار سلطه آمریکا به پایان رسیده، امروز به برکت انقلاب اسلامی سردار رشید اسلام در بوکمال درباره نامه‌ای که رئیس اداره سرویس‌های اطلاعاتی دشمن برای او فرستاده، می‌گوید: نه نامه را تحویل می‌گیرم ، نه باز می‌کنم ، نه می‌خوانم و نه ارزش برای آن قائلم.

امام جمعه شیراز بیان کرد: امروز در دنیا به برکت حضور انقلاب اسلامی و این سردار و زیرمجموعه‌های آن، آمریکا همان ببر توخالی و ببر کاغذی است که امام آن روزگار پیش‌بینی کرد و فرمود: امریکا تهدید می‌کند اما ببر توخالی است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: کسی امروز در میان کشورهای اسلامی و ملت‌های مقاوم جهان حاضر نیست برای امریکا تره خرد بکند، آمریکا ارزشی در میان ملت‌ها ندارند البته برخی از سران کشورهای اسلامی هستند که تبدیل به گاو شیرده آمریکا شدند اما آنها از صف مقاومت جدا هستند و جزو ملت‌ها به حساب نمی‌آیند.

وی با بیان اینکه امروز حزب‌الله در لبنان، انصارالله در یمن و حشد شعبی در عراق عرصه را بر دنیای کفر تنگ می‌کنند، تصریح کرد: مرجعیت فتوا می‌دهد همه در عراق مقابل دشمن می‌ایستند و این ایستادگی برای دشمنان بسیار بسیار گران تمام می‌شود. تمام توطئه‌هایشان برای دنیای اسلام نه تنها از بین رفته بلکه در مواقعی هم به نفع مسلمانان شده است.

ایمانی با بیان اینکه نمونه این توطئه‌ها دزدیدن سعد حریری بود، گفت: سعد حریری برگشت و از حزب‌الله لبنان عذرخواهی کرد و این سبب تقویت حزب‌الله شد یا در یمن با کشته شدن صالح انصارالله گسترش پیدا کرد و براساس آیات قرآن خدا توطئه‌ها را به ضرر خودشان تمام کرد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اگر جایی ایمان، بصیرت، ایستادگی و مقاومت، وحدت و هماهنگی به وجود بیاید، نصرت‌های پی‌درپی پروردگار عالم شامل حال مسلمانان می‌شود، افزود: آنچه که امروز به دست آمده به برکت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربازان رشید او، فداکاران راه حرم، ملت‌های بیدار و هوشیار، وحدت و هماهنگی آن‌‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: این راهی که مقام معظم رهبری طی کردند و نتیجه آن پیروزی امت اسلامی شده و در آینده هم اگر این راه را دنبال کنیم پیروزی برای امت اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها