مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اقدامات ترامپ در این خصوص سرعت نابودی اسرائیل و اربابان رژیم صهیونیستی را دوچندان می کند.
کد خبر: ۸۹۶۱۴۹۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

اقدامات ترامپ سرعت نابودی اسرائیل و اربابان رژیم صهیونیستی را دوچندان کردسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درهمدان با محکوم کردن اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن آن به عنوان  پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری این تصمیم نابخردانه و احمقانه دولتمردان آمریکا نشانه‌ای از عجز و ناتوانی آنها است.

وی با اشاره به شکست‌ها و ناکامی‌های آمریکا در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و... عنوان کرد:  طرح این موضوع توسط ترامپ نشان از این موضوع دارد که آنها دیگر توانایی مقابله با کشورهای منطقه را ندارند بنابراین این تصمیم احمقانه را اتخاذ کردند.

مسئول  سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تصمیمات آمریکا در  راستای انتقال سفارتخانه از تل آویو به بیت المقدس هیچ‌گاه محقق نخواهد شد، گفت: به طور قطع این اظهارات سخفیف آمریکا با مخالفت‌های جوامع اسلامی مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتفاضه دوم شکل خواهد گرفت و آمریکا به شکست مفتضحانه محکوم خواهد شد، تصریح کرد:  قدس قبله اول مسلمین و پاره تن جهان اسلام است  و هرگز مسلمانان اجازه نخواهد داد قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل معرفی شود.

سیاهوشی عنوان کرد: اقدامات ترامپ در این خصوص سرعت نابودی اسرائیل و اربابان رژیم صهیونیستی را دوچندان می کند.

وی افزود: بار دیگر سپاه ابرهه توسط ابابیل نابود خواهند شد و قدس به عنوان قبله نخست مسلمین  و نه پایتخت رژیم جعلی اسرائیل باقی خواهد ماند.

مسئول  سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل آرزوی معرفی شدن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل را به گور خواهند برد، خاطرنشان کرد: این جنایت نیز به جنایت‌های آمریکا اضافه و به عنوان لکه ننگی در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اقدام ترامپ موجب ایجاد اتحاد بین جوامع اسلامی خواهد شد، یادآور شد : به طور قطع جوامع بین المللی نسبت به این اقدام واکنش نشان خواهند داد و ساکت نمی‌نشینند و آمریکا و اسرائیل محکوم به شکست هستند.

انتهای پیام /

 

 

ارسال نظرات