رئیس شورای شهر اسدآباد با بیان اینکه بسیاری از نیروهای خدمات شهری به مجموعه اداری کوچ کرده‌اند، گفت: این اتفاق باعث فشار مضاعف بر نیروهای فعلی خدمات شهری می‌شود که این موضوع مورد تایید ما نیست.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۸۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

بسیاری از نیروهای خدمات شهری اسدآباد به مجموعه اداری کوچ کرده‌اندحسین رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: انتخاب کاظم سعیدی به عنوان شهردار اسدآباد قطعی شده و هم اکنون در حال طی کردن روند اداری است.

وی با اشاره به اینکه سعیدی مهمترین گزینه اعضای شورای شهر برای احراز این عنوان بود، افزود: در این زمینه مکاتبات مربوط به مجموعه شورای شهر با مرکز استان انجام شده و در چند روزآینده حکم رسمی سعیدی ابلاغ خواهد شد.

رئیس شورای شهر اسدآباد درباره وجود چاله‌های سطح شهر نیز گفت: آسفالتی که سابق بر این در لکه‎گیری‌ها استفاده می‌شد از استانداردهای لازم برخوردار نبود و به همین خاطر در حال انجام آزمایش‌های لازم با یک مرکز تحقیقاتی برای تهیه آسفالت استاندارد هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیمه کاره بودن آسفالت بلوار شهید قهاری به علت بی کیفیت بودن آسفالت استفاده شده بود، گفت: یک‌بار استفاده از آسفالت استاندارد از تکرارهای مکرر این اتفاق جلوگیری خواهد کرد.

رستمی اضافه کرد: از این پس فقط آسفالت‌هایی را در سطح شهر استفاده می‌کنیم که تراکم استاندارد آزمایشگاه را رعایت کرده باشند.

وی همچنین به کاهش تعداد نیروهای خدمات شهری اشاره کرد و افزود: بسیاری از این نیروها در سنوات گذشته به کارهای اداری مشغول شده اند که لازم است شهردار جدید با مدیریت این موضوع روال معمول بر این قسمت از سیستم را حاکم کند.

این عضو شورای شهر اسدآباد با بیان اینکه بسیاری از نیروهای خدمات شهری به مجموعه اداری کوچ کرده‌اند، گفت: این اتفاق باعث فشار مضاعف بر نیروهای فعلی خدمات شهری می‌شود که این موضوع مورد تایید ما نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات