خبرهای داغ:
مسئول واحد نمایش حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: کارگاه تخصصی از قصه تا نمایش با موضوع نظری و عملی در تولید نمایش کودک و نوجوان در محل حوزه هنری استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۱۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، میثم حبیبی با اعلام این خبر افزود: مدرس این کارگاه تخصصی دکتر حسن دولت آبادی می باشد.

وی در خصوص زمان برگزاری این کارگاه تخصصی ادامه داد: کارگاه تخصصی «از قصه تا نمایش» 25 و 26 آذر ماه سال جاری از ساعت 9 تا 17 در محل سالن جلسات حوزه هنری استان برگزار می شود.

حبیبی خاطر نشان کرد: با توجه به عدم فعالیت گروه های نمایشی با محتوا و موضوع کودک و نوجوان در استان، تصمیم بر بسترسازی در این امر مهم شده ایم.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را رسیدن به تئوری و عملی در تولید نمایش کودک و نوجوان با رویکرد عناصر بیانی نمایش عنوان کرد و اظهار داشت: این امر می تواند اندیشه مخاطب گروه سنی مورد نظر را مورد تفحص قرار دهد تا استعدادها و تخیلات کودکان و نوجوانان به منصه ظهور برسد.

حبیبی گفت: در این کارگاه تخصصی ادبیات نمایشی مورد بحث قرار خواهد گرفت تا نحوه ایده پردازی از قصه ها و اساطیر و فولکلور به طرح نمایشی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: این امر علاوه بر تولید متون نمایشی به احیاء داستان های قدیمی  و نو توسط گروه های نمایشی و به تصویر کشیدن آنها منجر می شود.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در کارگاه تخصصی «از قصه تا نمایش» و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به واحد هنرهای نمایشی به مسئولیت میثم حبیبی مراجعه و یا با شماره تلفن 35552557 تماس حاصل کنند.

کارگاه تخصصی «از قصه تا نمایش» به همت واحد نمایش و با همکاری واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

ارسال نظرات