«ادبیات کودک و کتاب‌های فرهنگ‌ساز» مقاله‌ها و مصاحبه‌های مصطفی رحماندوست شاعر، مترجم، نویسنده و محقق ادبیات کودک و نوجوان است که به کوشش زنده‌یاد حسین حداد گردآوری و توسط سوره مهر منتشر شده است.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۶۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

  به گزارش خبرگزاری بسج به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، این اثر در پنج پخش(اول:مقاله‌ها و نقدها)، (دوم: مصاحبه‌ها)، (سوم: خاطرات و یادها و تجربه‌ها)، (چهارم: از نگاه دیگران) و (پنجم نمایه) تدوین شده است.
 
در بخشی مقدمه کتاب از مصطفی رحماندوست اینگونه آمده است: «بعضی از حرف‌هایم بوی کهنگی می‌دهد و یا خنده‌دار به نظر می‌رسد. چه می‌شود کرد. هر کسی چند روزه نوبت اوست و هر حرفی در زمان خودش معنی دارد. من هم حافظ و مولانا نیستم که حرفی بزنم و چند قرن پس از من هم خلق‌الله بنشینند و سبک و سنگینش کنند. چه قابل استفاده، چه تازه، چه بی‌ربط، چه کهنه یا خنده‌دار، شاید این حرف ها بخشی از حاصل عمر من و وضعیت ادبیات کودکان در دهه گذشته را نشان دهد...».
 
لازم به ذکر است که گردآوری و چاپ این اثر با درگذشت زنده یاد حسین حداد دراسفند 85 نیمه تمام می‌ماند، که بعدها تنظیم و انتشار آن توسط مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری به جریان می‌افتد.
 
گفتنی است «آن، مان، نباران» مجموعه هفت جلدی نمایشنامه‌های مصطفی رحماندوست برای کودکان است که به تازگی توسط سوره مهر روانه بازار نشر شده است.
 
«ادبیات کودک و کتاب‌های فرهنگ‌ساز» تولید دفتر پژوهش مرکز آفرینش‌های ادبی است که با قیمت 33000هزار تومان در اختیار علاقه مندان کتاب قرر می گیرد.
 
برای خرید این مجموعه می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های انتشارات سوره مهر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۷۷۰۰۱ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات