تا اواسط هفته آینده جوی پایدار در آسمان مازندران حاکم است

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم بوده و آسمان استان عمدتا به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۱۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد اسدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری و بابلسر با 17 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما از بلده با 6 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

 وی بیان کرد: امروز در مناطق مرکزی و شرقی مازندران شاهد آسمانی نیمه‌ابری هستیم که انتظار داریم اواخر امروز از ابرناکی آسمان کاسته شده و فردا شاهد آسمانی نیمه‌ابری گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه روز جمعه آسمان استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: روز شنبه شاهد ابرناکی آسمان و احتمال رگبار پراکنده در غرب استان خواهیم بود که مقدار بارش‌ها قابل ملاحظه نیست.

اسدی ادامه داد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم بوده و آسمان استان عمدتا به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی در مورد وضعیت دمای هوای مازندران در این مدت، اضافه کرد: طی این مدت نوسانات و تغییرات دمایی چندانی نداریم که لازم است باغداران نسبت به برداشت محصول اقدام کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: دریای مازندران به‌صورت نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها