رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد برای هر استان در سال‌جاری 20 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده تا برای رسیدگی به محرومان و رفع مشکلات آنها صرف شود.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۲۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد سعیدی‌کیا در مراسم واگذاری یک‌هزار و 350 سند املاک علوی در مازندران به میزبانی روستای طوله‌کلا بخش دابودشت این شهرستان، اظهار کرد: از سال 1392 تاکنون واگذاری اسناد املاک علوی بر مبنای اجرای منویات مقام معظم رهبری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته بیش از 6 هزار و 600 فقره سند از این املاک به ارزش 190 میلیارد تومان صادر شده است، افزود: سندهای بخشی از زمین‌های بنیاد علوی به افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان صادر می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: اسناد واگذاری در مازندران به زمین‌های کشاورزی اختصاص دارد و کشاورزان و افرادی که تاکنون سند زمین دریافت نکردند تا مهرماه سال آینده فرصت دارند با تشکیل پرونده اقدام کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه اعتبار ویژه بنیاد مستضعفان برای توسعه پرورش خاویار در شمال کشور در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: این بنیاد برای هر استان در سال‌جاری 20 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده تا برای رسیدگی به محرومان و رفع مشکلات آنها صرف شود.

سعیدی‌کیا با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته سهم مازندران از اعتبارات موجود 40 میلیارد تومان بود، خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان حدود 20 میلیارد تومان برای توسعه پرورش ماهیان خاویاری در شمال کشور اختصاص می‌دهد که علاوه بر اعتبار رسیدگی به محرومان، با هدف افزایش ذخایر آبزی در دریای خزر لحاظ می‌شود.

وی در پایان گفت: تاکنون 6 طرح توسعه پرورش ماهیان خاویاری از محل تسهیلات پرداختی بنیاد مستضعفان کشور در مازندران بهره‌برداری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها