خبرهای داغ:
به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی؛
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: این مجموعه با خریداری و تجهیز یک دستگاه کامیونت سقف‌ دار و چند منظوره، امکان اجرای نمایش، دسترسی به کتابخانه سیار و عرضه محصولات فرهنگی و هنری را برای کودکان و نوجوانان زلزله زده فراهم و به این مناطق اعزام کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۹۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده، هدف از این اقدام را ایجاد امید به زندگی و فراهم آوردن نشاط و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان این مناطق عنوان و اظهار کرد: امید است بتوانیم کمی از آلام و دردهای بزرگ این کودکان و نوجوانان را برطرف کنیم.
وی گفت: تئاتر عروسکی «میهمان‌های ناخوانده» از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری استان کرمانشاه است که به نویسندگی امیر مشهدی‌عباس و منوچهر اکبرلو و به کارگردانی وحید خسری برای کودکان و نوجوانان زلزله‌زده استان کرمانشاه بر روی این کامیونت سیار اجرا می‌ شود.
یوسف زاده ادامه داد: اجرای قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، مسابقه و کاردستی از سوی مربیان برای کودکان و نوجوانان مناطق زلزله ‌زده کرمانشاه از دیگر فعالیت‌هایی است که بر روی این کامیونت سیار انجام می‌ شود.
وی اضافه کرد: این کامیونت چند منظوره از امکاناتی مانند پرده نمایش سیار، امکان صوتی مناسب، قفسه‌های کتاب برای استفاده به عنوان کتاب‌خانه سیار و امکان فروش و عرضه محصولات فرهنگی و هنری برخوردار است.
یوسف‌زاده افزود: کامیونت سیار نمایش کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی از محل اعتبارات استانی و طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بودجه سال 1395 و با هزینه‌ای بالغ بر 110 میلیون تومان خریداری شده است.

ارسال نظرات