امام جمعه اهر در دیدار با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی، انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورا و اهل بیت(ع) عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۰۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده با تاکید بر زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع)، این فرهنگ را موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و رهایی ملت ایران از زیر یوغ استبداد خواند. وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبریت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و اکنون با رهبریت مقام معظم رهبری (مدظله) برگرفته از فرهنگ عاشورا و ائمه اطهار بوده و این فرهنگ به خواست خدا در شرف جهانی‌شدن  است.

حجت الاسلام حاجی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: امروز  استکبار جهانی برای مقابله فرهنگ اسلام ناب محمدی و تشییع، توطئه‌های مختلفی را انجام داده و در مقابل این همه توطئه به عناوین مختلف، جمهوری اسلامی ایران یکه و تنها با وحدت و همدلی ملت و رهنمودهای رهبری ایستادگی کرده است.

وی افزود: با وجود اینکه دشمن سعی می‌کند نور اهل‌بیت را خاموش کند ولی این نور هر روز پرفروغ‌تر و پرنورتر شده است.

امام جمعه  اهر در رابطه با گسترش حرم‌ مطهر ائمه  معصومین یادآور شد: اکنون وقتی به مشهد مقدس یا کربلای معلی سفر می‌کنیم توسعه این بارگاه‌های مطهر و معنویت آنها افتخاری برای دوستداران اهل بیت (ع) است.

وی افزود: ما باید با تلاش مضاعف خود مایه دلگرمی نیروهای انقلابی و مقاومت را فراهم کنیم تا از دسیسه‌های دشمن در امان بمانیم.

حجت الاسلام حاجی زاده با محکوم کردن اقدامات ترامپ به عنوان نماد استکبار جهانی اکنون در انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی،گفت: آمریکا و اسرائیل با طرح این‌گونه مسائل سعی در ایجاد ناامنی و مشکل جدیدی در منطقه دارند.

وی در خصوص کمک‌های دریافتی مردمی عنوان کرد: امروز مشکلات اقتصادی  باعث شده کمک‌های مردمی برای امور خیریه نیز کمرنگ شود زیرا این‌یک اصل مهم است که وقتی کسی وضعیت مادی خوبی ندارد مسلماً نمی‌تواند کمک زیادی هم به امور خیریه کند.

حجت الاسلام حاجی‌زاده تاکید کرد: مردم ما ثابت کرده‌اند در صورت نیاز در حد توان خود به این‌گونه مسائل معنوی اهتمام جدی دارند که امیدواریم با بهبود  وضعیت معیشتی مردم  بتوانند در امور خیریه بیش از پیش مشارکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها