فرماندار چاراویماق:

کاهش سن اعتیاد، زنگ خطری برای جامعه

فرماندار چاراویماق در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، با تاکید بر لزوم مقابله با پدیده شوم اعتیاد در جامعه گفت: کاهش سن اعتیاد زنگ خطری مهم برای جامعه بوده و پیشگیری از این معضل اجتماعی نیازمند فرهنگ سازی است.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۶۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم بلال زاده افزود: برگزاری کلاس های آموزشی در بین دانش آموزان و ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد توسط آموزش و پرورش و نیروی انتظامی گام مهمی در آشنا کردن جوانان با خطرات این بلای خانمان سوز است.
وی با بیان اینکه ریشه بسیاری از جرائم، اعتیاد به مواد مخدر است ادامه داد: دستگاه های متولی فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش باید در راستای آگاه سازی خانواده ها و دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز جامعه، اهتمام بیشتری انجام دهند.
وی با اشاره به آسیب های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در جامعه گفت: پیشگیری از مصرف مواد افیونی و مبارزه با این پدیده شوم، با ایجاد فضای مناسب برای کاهش تقاضا ضروری بوده و باید در اولویت برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد.
وی اضافه کرد: هم اکنون مواد مخدر و اعتیاد به عنوان یک معضل اجتماعی مورد توجه همه دستگاه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان قرار گرفته و برای مبارزه با آن باید فرهنگ سازی های لازم انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار