امام جمعه هشترود از افزایش حامل های انرژی و قطع یارانه توسط دولت انتقاد کرد و گفت: یارانه در کل دنیا بین دولت ها چه بصورت مستقیم یا غیر مستقیم وجود دارد و اگر دولت قطع یارانه ها را در برنامه خود دارد اول بهتر است یارانه استانداران، فرمانداران و وزا را که حقوق های میلیونی می گیرند قطع کند نه یارانه افراد ضعیف جامعه را که چشم به این یارانه دوخته اند.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۶۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیمی اظهارداشت: دولت با افزایش بودجه عمومی و جاری خود که همان ریخت و پاش هاست و می توان به حقوق های نجومی و سفرهای خارجی اشاره کرد موافق است ولی با کاهش بودجه عمرانی و توسعه و زیر ساخت ها مخالف است.

وی در ادامه به بودجه اختصاصی دولت در سال 97 اشاره و بیان کرد: اختصاص بودجه دولت برای سال 97 نقاط قوت و ضعف دارد و نقطه منفی و ضعف دولت در تقسیم بندی بودجه عمومی و جاری مشهود است و جای سول دارد که جرا نسبت به سال گذشته افزایش یافته ولی بودجه عمرانی کاهش یافته است.

حجت الاسلام رحیمی از دولت خواست در بودجه خود توجه ویژه به توسعه هشترود در بحث سد سهند که چندین سال است افتتاح شده ولی هنوز پایاب آن به پایان نرسیده، طرح مسجد جامع که 20 سال است کلنگ زنی شده و راه ورود و خروج ازآزاد راه پیامبر اعظم(ص) توجه ویژه داشته باشد.

ارسال نظرات