اولین یادواره شهدای حوزه و دانشگاه در شهرستان بردسکن برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت شهادت دکتر مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه اولین یادواره ۱۳ تن از شهدای حوزه و دانشگاه به همت سپاه ناحیه بردسکن در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۶۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این یادواره که با حضور خیل عظیم بسیجیان و امت حزب الله شهرستان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، و مسئولین ادارات در محل مسجد جواد الائمه برگزار شد، دکتر کاظمی؛ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به شهادت دکتر مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه گفت: شهید مفتح و شهید مطهری پرچمداران حرکت انقلاب در زمان شکل گیری نهضت اسلامی بودند و جریان روحانیت چراغ هدایت و پرچم نظام و انقلاب است،
 
وی تاکید کرد: ما نباید راه را گم کنیم و باید قدر شهدای روحانی و روحانیت را بدانیم.
 
کاظمی در ادامه گفت: شهدا نیاز به این ندارند که ما یادواره برایشان برگزار کنیم بلکه این ما هستیم که نیاز به شهدا داریم و ما برای تکامل خودمان نیاز به برگزاری یادواره‌های شهدا داریم.
 
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بیش از هر زمان دیگری اکنون خطر در کمین است و ما باید خودمان را به شهدا پیوند بزنیم چراکه شهدا زنده‌اند و دست ما را می‌گیرند.
 
دیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: امروز به برکت خون شهیدان و در پرتو رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری بساط فتنه داعش برچیده شد و یاوه گویی‌های ترامپ نشان می‌دهد جبهه دشمن کاملا به هم ریخته است؛ لذا دشمنان تلاش می‌کنند تا با حمله به سه رکن نظام یعنی ولایت، اسلامیت و مردم نقشه‌های منافقانه و مزورانه خود را پیش ببرند که البته با هوشیاری و بصیرت مردم نا کام خواهند ماند.

در ادامه این مراسم از خانواده شهدای طلبه و دا نشجوی شهرستان با اهدای تندیس تقدیر شد.

گفتنی است؛ این یادواره با همکاری سپاه ناحیه بردسکن، حوزه علمیه امام صادق (ع)، دانشگاه آزاد و پیام نور شهرستان و بنیاد شهید شهرستان بردسکن برگزار شد.
ارسال نظرات