دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در دومین نشست علمی تخصصی پوشش و پدافند غیرعامل با عنوان «زلزله و منسوجات امدادی» بر لزوم بهره برداری علمی از نشست‌های این چنین تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۵۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، دومین نشست علمی تخصصی پوشش و پدافند غیر عامل با عنوان «زلزله و منسوجات امدادی» تشکیل شد.

در این نشست، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، روح الله باقرزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر، رامین رادنیا، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، ابراهیم تاجیک نوری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال امر استان تهران، مرتضی اکبرپور، معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از طراحان، تولیدکنندگان، دانشگاهیان و صاحبان صنعت در تالار رودکی برگزار شد.

قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این نشست با اشاره به لزوم طرح مسئله و بهره برداری علمی از مجموعه نشست های علمی تخصصی پوشش و پدافند غیر عامل گفت: اتفاقات مهمی در حوزه های گوناگون رقم می خورد که کارگروه نیز می تواند در کنار این جریانات نقش مؤثر ایفا کند.

او تصریح کرد: تجربه نشست قبلی نشان می دهد که در چنین شرایطی، صنعتگران ما از دانشگاهیان جلوتر هستند و امید است با پیوند میان این دو بخش، نقش سازنده خود را در فضای فعلی ایفا کنیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با تأکید بر اینکه نیازمند هوشمندی و بازنگری در حوزه منسوجات با موضوع پدافند غیرعامل هستیم اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث زلزله طی ماهای اخیر در کشور ما داغ است، کارگروه تمایل دارد تا مأموریت مهم توجه به مقوله زلزله و منسوجات امدادی را در دستور کار قرار دهد و امیدواریم موضوعات مطرح در این نشست، مسیر جریان سازی در این عرصه را هموار سازد.

ارسال نظرات