مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید گوش‌مان به مقام معظم رهبری باید، تأکید کرد: حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی فرمودند: «گوش‌تان به بیان رهبری بسپارید زیرا او گوش‌شان را به بیان امام زمان (عج) سپرده است.»
کد خبر: ۸۹۶۸۸۴۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدعلی آسودی در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی ضمن گرامیداشت هشتمین سالگرد حماسه فراموش‌نشده و به‌یادماندنی 9 دی اظهار کرد: ملت قهرمان و ولایتمدار ایران همیشه حماسه‌ساز بودند.

وی افزود: یاد امام راحل و شهدا به ما درس آزادی، ایستادگی و مقاومت داد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بابیان اینکه در سال 88 یک حادثه و یک حماسه داشتیم، تصریح کرد: برخی معتقدند تنها باید به حماسه بپردازیم و برخی دیگر معتقدند تنها باید به حادثه بپردازیم اما رهبر عزیزمان فرمودند باید حادثه و حماسه را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: عقل سلیم و عنصر بصیرت به ما فرمان می‌دهد باید از حادثه و حماسه درس و عبرت بگیریم همچنان که مردم ما از حادثه و حماسه عاشورا درست و عبرت گرفتند.

آسودی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) در خصوص نظام فرمودند: «حفظ این نظام از اوجب واجبات است». تأکید کرد: حفظ نظام بسیار ارزشمند است به‌گونه‌ای که امام راحل با کسی تعارف نداشتند و ما هم نباید داشته باشیم.

وی افزود: در بیانی دیگر حضرت امام (ره) فرمودند: «مردم با کسی تعارف ندارند، اگر روزگاری من هم بخواهم از مسیر جدا شوم، جلوی  من هم می‌ایستند». چرا که مردم مجروح و شهید دادند و خون‌دل‌ها خوردند تا این نظام به پیروزی رسید.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: مردم ما به امام حسین (ع) اعتقاد دارند و با هر گرایش و نگرشی خود را  فدایی امام حسین (ع) می‌دانند.

آسودی با اشاره به اینکه نباید تاریخ را فراموش کنیم چرا که ملتی که تاریخ حوادث و حماسه‌های خود را فراموش کند خسران می‌بیند، اظهار کرد: برخی می‌گویند جریان فتنه 88 دعوای بین احمدی‌نژاد و موسوی بوده برخی دیگر هم می‌گویند اگر احمدی‌نژاد واژه خس و خاشاک را به کار نمی‌برد این اتفاقات رخ نمی‌داد اما این موارد نیست و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل 25 سال برای چنین روزیی برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی افزود: متأسفانه برخی افراد مثل میرحسین موسوی چند ساعت باقی‌مانده به پایان انتخابات که هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه آن را پیش‌بینی کند کنفرانس خبری برگزار کرده و رسماً اعلام می‌کند با اختلاف خیلی زیاد پیروز انتخابات است، که این مورد بیشتر به جوک شباهت دارد چراکه انتخابات فرایندی دارد و به‌راحتی قابل دست‌کاری نیست.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه تنها وزارت کشور حق اعلام نتیجه انتخابات را دارد، تصریح کرد: یکی از اقدامات غیرقانونی و عوام‌فریبانه‌ای که انجام شد بسترسازی مناسب و گسترده سران فتنه برای دخالت بیگانگان بود.

وی ادامه داد: تمامی شبکه‌های ماهواره‌ای پای‌کار حضور داشتند و با تعامل و همکاری سران فتنه با رسانه‌های بیگانه عملیات روانی و القای شبهه تقلب به نظامی که امام راحل فرمود حفظش از اوجب واجبات است با رقمی بسیار بالا آغاز می‌شود.

آسودی با اشاره به اینکه اگر حق با آقایان بود سازوکارش لشکرکشی و به آتش کشیدن خانه‌ها و مغازه‌های مردم نیست، تأکید کرد: کسی که کاندیدا می‌شود باید فرایند انتخابات را مطالعه کند تا بداند چه‌کاری را باید انجام دهد.

وی افزود: یکی از آقایان گفته بود در جریان سال 78 پای رهبری و ولایت را زدیم و در جریان 88 باید کمرش را بشکنیم.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه موسوی در گفت‌وگو با روزنامه تایم گفته بود تغییر از قبل آغاز شده، تصریح  کرد: قصه روی اینکه این کاندیدا چه گفت و آن کاندیدا چه شنید نبود.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات غیرقانونی، نامشروع و عوام‌فریبانه سران فتنه اردوکشی بود که هشت ماه کشور را به آشوب کشید،  هشت ماه کاسبی مردم را تعطیل کرد، هشت ماه در خیابان‌های تهران درگیری بود و امنیت مردم خدشه‌دار شده بود.

آسودی با اشاره به اینکه چطور می‌شود یک بسیجی را در خیابان آزادی داخل سطل زباله قرار داده و به آتش بکشند و بعد از آن شروع به کف زدند بکنند یا برادران نیروی انتظامی را به‌ قصد کشت بزنند اما آقایان حتی اعلام نکنند این حرکت و اقدامات خلاف است و ما آن را قبول نداریم، اظهار کرد: این اردوکشی‌ها صورت گرفت و بیانیه‌های مختلف صادر شد تا از لحاظ عملیات روانی زمینه تحریک مردم را فراهم کنند.

وی افزود: در طی این هشت ماه خسارت بسیاری به مملکت و آبروی نظام وارد شد، نظامی که چندین سال است در برابر دنیا ایستاده بعد از درون عده‌ای که روزی نخست‌وزیر بودند اقداماتی علیه نظام انجام می‌دهند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حضرت آقا روز چهارشنبه فرمودند: «میزان حال فعلی افراد است و همه باید مراقب باشند زیرا هیچ‌کس ضمانت درست ماندن تا لحظه مرگ را ندارد»،تصریح کرد: حضرت آقا هشت ماه روشنگری کردند، تبیین کردند و جلسه گذاشتند تا اصل موضوع مشخص و روشن شود.

وی ادامه داد: در جلسه چند ساعته حضرت آقا با نمایندگان کاندیداها، بی‌ادبی‌هایی به آقا می‌شود اما ایشان تحمل می‌کنند.

آسودی با اشاره به اینکه امروز برخی فریاد می‌زنند حصر غیرقانونی است، اظهار کرد: مگر حصر آقای منتظری را شورای عالی امنیت ملی در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی تصویب نکردند، در آن زمان قانونی بود اما در حال حاضر غیرقانونی است.

وی افزود: کسی که در آن زمان می‌گفت به من به‌عنوان رئیس قوه بی‌ادبی و توهین می‌شود امروز خود به رئیس قوه توهین می‌کند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه چرا امروز برخی به‌گونه‌ای صحبت می‌کنند که صحبت‌شان از آمدنیوزها گرفته تا شبکه‌های بی‌بی‌سی و من و تو پخش شود، تصریح کرد: امام راحل در شاخصی به ما فرمودند هر موقع حرفی زدید که دشمنان خوشش آمد بدانید که شما مشکل‌ دارید.

وی ادامه داد: باید بدانیم با دین و اعتقاد مردم نمی‌شود بازی کرد چرا که ممکن است مردم در عرصه سیاسی کوتاه بیایند اما پای اعتقادات و امام حسین (ع) می‌ایستند و کوتاه نمی‌آیند.

آسودی با اشاره به اینکه در زمان فتنه به امام، اصل ولایت‌فقیه، شهدا و... توهین کردند اما مردم صبر کردند و وقتی دیدند موضوع فراتر از این موارد است همین مردم وارد میدان شدند، اظهار کرد: بیش از 80 درصد کسانی که موسوی و کروبی رأی دادند افرادی را انتخاب کردند که روزی در حسینه جماران کنار امام راحل ایستاده یا نخست‌وزیر زمان جنگ بودند و همچنین تصوری از این افراد نداشتند.

وی افزود: اما بعد از روز عاشورا و در حماسه 9 دی مردم همه از تمامی جناح‌ها و همه گرایش‌ها آمدند اما برخی به شیطنت‌ها و فراخوانی‌های خود ادامه دادند که منجر به موضوع حصر شده است.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی مردم در طی هشت ماه مثال‌زدنی بود چرا که کنترل جمعیت خشمگینی که مشاهده می‌کرد به همه مقدساتش توهین می‌شود بسیار سخت بود، تصریح کرد: مردم ایستادند و مقاومت کردند، این مقاومت و ایستادگی مردم باعث شد دست جنایت‌کاران، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها رو شود.

وی ادامه داد: امروز عده‌ای علیه دین و مذهب مردم ایستاده‌اند و درب فلان مسجد را به آتش می‌کشند.

آسودی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها هفت جنگ مستقیم در منطقه راه انداختند اما دیدند زورشان به انقلاب اسلامی نمی‌رسد، اظهار کرد: جنگ نیابتی بسیار پیچیده بود، داعشی‌ها و النصره یک جنگ پیچیده و گسترده را شروع کردند اما انقلاب اسلامی با اعلام رسمی  سردار سلیمانی بر این جنگ نیابتی فائق آمد.

وی افزود: امروز به هر آدم کوچک و بزرگی که می‌تواند کاری کند پول و امکانات می‌دهند تا بتوانند اغتشاشاتی به وجود آورند که بی‌جهت و بی‌برنامه نیست.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بابیان اینکه باید عبرت بگیریم تا حادثه‌ای مثل سال 88 رخ ندهد تا آبروی نظام، آبروی مردم، جان و مال مردم در معرض خطر قرار نگیرد، تصریح کرد: بر هر کسی که خلاف قانون حرف و عمل می‌کند باید اول از در نصیحت وارد شد اگر جواب نداد مقابلش ایستاد.

وی ادامه داد: حرف غیرقانون نباید زد و برای منافع شخصی نباید مملکت را به آشوب کشید.

آسودی با اشاره به اینکه نقش ولایت برای این کشور و نظام بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: رهبری توانستند این تهدید عظیم و بزرگ را که تمام منطقه، اروپا و آمریکا پشت‌شان بودند با کمک مردم مهار و آن را در نهم دی تبدیل به حماسه ماندگار بکنند.

وی افزود: از این فراتر در دنیا اتفاق نیفتاده بود که این تهدید را به زمین دشمن برگردانی اما مقام معظم رهبری این کار را انجام دادند و تهدید در اروپا و آمریکا ایجاد شده بود.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید گوش‌مان به مقام معظم رهبری باید، تأکید کرد: حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی فرمودند: «گوش‌تان به بیان رهبری بسپارید زیرا او گوش‌شان را به بیان امام زمان (عج) سپرده است.»

وی در پایان گفت: دشمن دست از سر ما برنمی‌دارد و همچنان که شیطان قسم یاد کرده من همه را منحرف می‌کنم، این شیطان اکبر دنیایی هم همین کار را می‌کند، باید حواس‌مان جمع باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها