امام جمعه تفت گفت: مشکل اصلی فتنه گران این بود که قانون را قبول نداشتند و در مقابل قانون ایستادند؛ افرادی که امروز همانند سران فتنه در برابر قانون می ایستند حقشان حصر است و باید به صورت قانونی با آنها برخورد شود.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۹۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به سخنان مهم رهبر انقلاب گفت: ناامید کردن مردم، شایعه پراکنی، دروغ گفتن و تهمت علیه شخصیت های کشور نتیجه ای جز تضعیف اصل انقلاب اسلامی نداردو
حجت الاسلام «ابوالقاسم غفوری» با بیان اینکه انسان در مقابل خداوند باید پاسخگو باشد، افزود: اینکه امروز ما کاری کنیم که انقلاب تضعیف شود؛ دقیقا کاری را انجام می دهیم که دشمن می خواهد و برای آن هورا می کشد.
وی ادامه داد: حب دنیا چشم بصیرت را کوتاه می کند؛ این کسی که دوره پست و مقام داشته؛ امروز هم دنبال می کند و به هر دری میزند که تا دوباره قدرت بدست گیرد کسی است که حب پست و مقام دارد و همانگونه که حضرت علی(ع) فرمود:« حب دنیا انسان را کر و لال می کند.
غفوری تصریح کرد: درست است که مشکلاتی وجود دارد و مردم سختی هایی دارند ولی این دلیل نمی شود که اصل انقلاب را زیر سئوال ببریم و همه را یکدست زیر سئوال ببریم.
خطیب جمعه تفت تاکید کرد: کسی که امروز به قوه فضائیه اعتراض دارد و هر چه می خواهد می گوید از سکوت کنونی سو استفاده می کند در صورتی که اگر پرونده خود او بررسی شود مشخص می شود که در زمان مسئولیت خود چه ها کرده است.
وی با اشاره به حوادث قتنه 88، اذعان داشت: مشکل اصلی فتنه گران این بود که قانون را قبول نداشتند و در مقابل قانون ایستادند؛ افرادی که امروز همانند سران فتنه در برابر قانون می ایستند حقشان حصر است و باید به صورت قانونی با آنها برخورد شود.
حجت الاسلام «غفوری» حماسه 9 دی را پاسخ محکم ملت ایران به دشمنان دانست و گفت: در 9 دی سال 88، مردم بساط ضربه به انقلاب را برچیدند و در واقع انقلاب دیگری را رقم زدند؛ ملت ایران همیشه ثابت کرده است که در برابر اصول انقلاب و جمهوری اسلامی با کسی تعارف ندارد.

ارسال نظرات