تیم فوتسال بانوان استقلال ساری همچنان به ماموریت باخت با گل‌ های فراوان مقابل حریفان ادامه می‌ دهد.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۲۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در هفته نخست نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم استقلال ساری که از همان هفته‌ های ابتدایی به بحران و خطر انحلال دچار شده بود بازهم با متحمل شکستی سنگین و خانگی شد و با خوردن ۷ گل از تیم دختران کویر کرمان شکست سنگین دیگری را در کارنامه فصل خود ثبت کرد.

هرچند در هفته پایانی نیم فصل نخست فوتسالیستهای بانوان استقلال ساری ۷ گل به تیم زنجان زده بودند تا دومین برد خود را جشن بگیرند، اما به علت مشکلات اقتصادی و نبود ابزار و انگیزه ماموریت خوردن گل‌ های فراوان از تیم‌ های لیگ برتری را در دستور کار خود قرار داده بودند و علاوه بر این شکست، شکست‌ هایی سنگین مقابل تیم‌های اهوازی و تهرانی و جنوبی تجربه کردند.

تیم استقلال به واسطه مشکلات اقتصادی شرایط ناگواری دارد و بسیاری از نفرات شاخص تیم رفته اند و هدایت این تیم بر عهده مسلمی است، سرمربی ای که فصل قبل هم به دلایل نا معلوم از این تیم جدتا شده بود، اما این فصل دوباره در این تیم حاضر شد و حالا از کاندید‌های سقوط به شمار می‌آیند.

زهرا لطف آبادی دروازه بان مازندرانی تیم دختران کویر کرمان از بهترین‌ های مسابقه بود و دروازه اش را بسته نگه داشت.

از نتایج جالب توجه این هفته نفتی‌ های جنوبی بودند که نتیجه عجیب با ۳۳ گل ثبت کردند و  آبادانی‌ ها در حالی این تعداد گل را مقابل بانوان زنجان ثبت کردند که هیچ گلی هم در مقابل نخوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها